کد خبر: ۷۵۶۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷
تعداد بازدید: ۲۹۲
وزرای خارجه روسیه و آمریکا در گفتگویی تلفنی درباره عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه بحث و تبادل نظر کردند.
رایزنی لاوروف و تیلرسون درباره عملیات ترکیه در عفرین

به گزارش خبرداغ ، وزارت خارجه روسیه می‎گوید که سرگئی لاوروف و رکس تیلرسون امروز چهارشنبه در گفتگویی تلفنی درباره اوضاع سوریه رایزنی کردند.

 

در همین حال رجب طیب اردوغان روز چهارشنبه گفت که تا نابودی آخرین عضو گروه تروریستی که با 5 هزار کامیون و 2 هزار فروند هواپیما، سلاح تجهیز شده‌اند، عملیات شاخه زیتون ادامه خواهد داشت.


وی با اشاره به اینکه عملیات شاخه زیتون برای پاکسازی عفرین از گروه تروریستی آغاز شده و با موفقیت ادامه می‎یابد اظهار داشت: نیروهای ارتش آزاد متشکل از برادران سوری ما با نیروهای مسلح ترکیه گام به گام در عفرین پیشروی می کنند.


مسکو اعلام کرد که وزرای خارجه روسیه و آمریکا در این گفتگوی تلفنی پیرامون اوضاع سوریه از جمله عملیات نظامی ترکیه در شمال این کشور و همچنین برگزاری نشست وین و کنگره سوچی زیر نظر سازمان ملل بحث و تبادل نظر کردند.


انتخاب
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: