کد خبر: ۷۵۶۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶
تعداد بازدید: ۳۹۹
سرمربی فعلی نفت تهران تا چندی قبل گزینه حضور در کادرفنی پرسپولیس بود.
پشت پرده منتفی شدن حضور افاضلی در پرسپولیسبه گزارش خبرداغ ، هومن افاضلی با حضور در نفت تهران موفق شده همراه با تیمش ۷ امتیاز از ۳ بازی گذشته بگیرد و این در حالی است که نفت بدون حضور او از ۱۷ بازی تنها ۱۳ امتیاز گرفته بود.

 

افاضلی از جمله مربیانی است که برانکو سرمربی پرسپولیس اعتقاد زیادی به افکار او دارد و حتی رابطه دوستی بسیار عمیقی هم بین این دو نفر وجود دارد به طوری که یکی از گزینه های حضور در ابتدای فصل در پرسپولیس هومن افاضلی بود.

 

افاضلی اما تنها به دلیل عدم ارتباط با علی اکبر طاهری و اختلاف نظرهای شدیدی که با او و زیر مجموعه اش داشت حاضر به حضور در کادرفنی پرسپولیس نشد.

 

او حالا در قامت سرمربی برای اولین بار در لیگ برتر رزومه خوبی از خود به جا گذاشته و در ادامه لیگ هم می تواند این روند خوب خود را ادامه دهد.

 

نامه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: