کد خبر: ۷۵۶۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
تعداد بازدید: ۲۴۷
برهانی درباره میزان طلبش از باشگاه استقلال بیان کرد: 2 میلیارد و صد میلیون تومان میزان طلبم از استقلال است. البته این رقم بدون مالیات خواهد بود.
طلب برهانی از استقلال چقدر است؟به گزارش خبرداغ ،  آرش برهانی درباره حضورش در باشگاه استقلال گفت: صبح امروز با افتخاری جلسه داشتم که او نیامد و قرار است برای حضور در جلسه خودش را برساند.

 

او ادامه داد: برای طلبم از باشگاه استقلال به اینجا آمدم و فکر می کنم تا به امروز 30 تا 40 جلسه در این باره برگزار کردیم. البته من 30 ،40 بار آمدم و تنها 3 یا 4 بار موفق شدم با افتخاری حرف بزنم.

 

برهانی درباره میزان طلبش از باشگاه استقلال بیان کرد: 2 میلیارد و صد میلیون تومان میزان طلبم از استقلال است. البته این رقم بدون مالیات خواهد بود. اما باشگاه استقلال درباره رقم طلب من می گوید که یک میلیارد و پانصدمیلیون تومان است. از طرفی یک میلیارد هم بابت مالیات به مبالغ اضافه می شود که در کل 3 میلیارد و صد میلیون تومان من از استقلال می خواهم و باشگاه استقلال هم میزان طلب من را 2 میلیارد و پانصد میلیون تومان اعلام کرده است.

 

بازیکن سابق استقلال بیان کرد: افتخاری قول داده است مشکل حل شود. صحبت هایی را با افتخاری و ملکی داشتم. البته افتخاری صحبت هایی را بیان کرد که زیاد منطقی به نظر نمی آمد. قرار شد اقداماتی صورم گیرد که نه من و نه باشگاه ضرر کند.

 

او درباره اینکه آیا از باشگاه استقلال شکایت می کند یا خیر افزود: خیلی آمدم و رفتم و نمی دانم چه کار کنم.

 

برهانی درباره آینده مربیگری خود بیان کرد: فعلا کلاس ها را می گذارنم.

 

باشگاه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: