کد خبر: ۷۵۶۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
تعداد بازدید: ۳۰۶
نخستین همایش گردشگری کودکان و نوجوانان روز چهارشنبه ۴ بهمن در سالن خلیج‌فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
همایش گردشگری کودکان و نوجوانان ۴ بهمن برگزار می‌شود/ برگزاری برنامه‌های متنوع با محوریت کودکان در نمایشگاه گردشگریبه‌گزارش خبرداغ به نقل از میراث‌آریا، این همایش همزمان با برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته و با مشارکت سازمان‌های دولتی و غیردولتی مرتبط با حوزه گردشگری کودک برگزار خواهد شد. 

این همایش با محور شناسایی ظرفیت‌های موجود و ایجاد فرصت‌های نو در زمینه گردشگری کودکان و نوجوانان، بررسی نقش سازمان‌های دولتی و غیردولتی در توسعه سفرهای کودک و نوجوان و روایت‌گری جاذبه‌های گردشگری برای مخاطب کودک و نوجوان از ساعت ۱۳ تا ۱۶ میزبان علاقه‌مندان به این حوزه خواهد بود. 

همچنین در چهار روز برگزاری یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته از ۳ تا ۶ بهمن، برنامه‌های متنوعی با محوریت کودکان و نوجوانان با مدیریت ستاد «همدان۲۰۱۸» برگزار می‌شود. 

پخش و اجرای زنده برنامه عروسکی «مل‌مل» از ۳ تا ۶ بهمن از ساعت ۱۶ تا ۱۷، موسیقی فولکلور کودکان بوشهری ۳ و ۴ بهمن از ساعت ۱۱ تا ۱۱:۳۰، اجرای نمادین مراسم برداشت برنج کودکان گیلانی ۳ و ۴ بهمن از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۲، جنگ سفر شاد کودکان از ۳ تا ۶ بهمن از ساعت ۱۵ تا ۱۶، موسیقی فولکلور کودکان گلستانی ۵ و ۶ بهمن از ساعت ۱۱ تا ۱۱:۳۰، موسیقی فولکلور کردستانی ۵ و ۶ بهمن از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۲، موسیقی فولکلور هرمزگانی ۳ و ۴ بهمن از ساعت ۱۲ تا ۱۳، اجرای برنامه هنری کودکان خراسان جنوبی ۵ و ۶ بهمن از ساعت ۱۲ تا ۱۳، تئا‌تر عروسکی کودکان یزد ۳ و ۴ بهمن از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۳:۳۰، موسیقی فولکلور کودکان کرمانشاهی ۵ و ۶ بهمن از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و اجرای برنامه موزیکال، پرفورمنس‌ها و چهره‌های هنری از ۳ تا ۶ بهمن از ساعت ۱۲ تا ۱۳ از جمله برنامه‌های نمایشگاه گردشگری با محوریت کودکان است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: