کد خبر: ۷۵۶۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
تعداد بازدید: ۲۶۸
استقلالی ها امیدوار بودند که با شفر به کورس قهرمانی بگردند و اگر این فصل قهرمان هم نشدند حداقل نایب قهرمانی فصل پیش را هم از دست ندهند.
وضعیت استقلال پیچیده تر می شود؟به گزارش خبرداغ، استقلالی ها امیدوار بودند که با شفر به کورس قهرمانی بگردند و اگر این فصل قهرمان هم نشدند حداقل نایب قهرمانی فصل پیش را هم از دست ندهند.  با این وجود وضعیت استقلال در حال حاضر خیلی خوب پیش نمی رود.  شوک مثبتی که با حضور شفر در بدنه استقلال شکل گرفته بود به مرور زمان کمرنگ شده و اکنون همان مشکلات قدیم خودنمایی می کند.  مشکلات حاشیه ای بازیکنان و عدم اتحادی که بین بعضی از آنها احساس می شود هم بر پررنگ تر شدن این مشکلات و به حاشیه رفتن تیم می افزاید.  

 

در عین حال، استقلال در سه بازی اخیر خود سه بار متوقف شده و تنها یک گل زده داشته است تا نتواند در وضعیت پرتراکم بالای جدول صعودی داشته باشد.  این در حالی است که در پنج هفته آینده هم استقلال بازی های بسیار دشواری را پیش روی خود می بیند که امتیاز گرفتن از آنها بسیار دشوار است به طوریکه استقلال برای کسب سهمیه آسیایی هم شاید باید به جام حذفی دل ببندد. 

 

استقلال در پنج هفته آینده باید به مصاف پارس جنوبی، ذوب آهن، سپیدرود، فولاد و پرسپولیس برود که از این جمع پنج تیمی چهار تیم اکنون بالاتر از استقلال قرار دارند و امتیاز گرفتن از هر کدام از آنها دشواری های خاص خود را دارد.  این در حالی است که سپیدرود هم این روزها بهتر شده و علی کریمی هم به عنوان یک پرسپولیسی سابق قطعا انگیزه زیادی برای شکست استقلال دارد. با این شرایط باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا تیم شفر می تواند وضعیت بهتری در لیگ پیدا کند یا حتی باید همین جایگاه ششمی را هم به تیم هایی مانند پیکان و گسترش فولادی بدهد که با حداقل اختلاف امتیاز به رده های بالاتر جدول چشم دوخته اند. 

شفقنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: