کد خبر: ۷۵۶۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
تعداد بازدید: ۱۴۹
وزیر کشور از ارسال گزارش دقیقى از حوادث و ناآرامى هاى اخیر به رییس جمهورى پیرو دستور اخیر ایشان خبر داد.
ارائه گزارش ناآرامی‌های اخیر به رئیس‌جمهور/ پیشنهاد وزارت کشور برای جلوگیرى از وقوع حوادث مشابه

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا،‌ عبدالرضا رحمانى فضلى از ارسال گزارش دقیقى از حوادث و ناآرامى  هاى اخیر به رییس جمهورى پیرو دستور اخیر ایشان خبر داد.

وى تاکید کرد: بر اساس اطلاعات دستگاه هاى انتظامى و امنیتى و سایر دستگاه ها ضمن شناسایى و معرفى ریشه ها و بسترهاى ایجاد این نا آرامى ها؛ پیشنهاداتى در راستاى جلوگیرى از وقوع اینگونه حوادث در گزارش فوق ذکر شده است.

گفتنى است؛ حسن روحانى رییس جمهورى کشورمان چهارشنبه ٢٠ دى ماه از وزیر کشور خواسته بود گزارش دقیقى با هماهنگى شوراهاى تامین از حوادث اخیر تهیه و ارائه شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
0
0
ناتوانی دولت روحانی و ظریف دربرابرجنایات وحشیانه عربستان سعودی، امارات وبحرین
آمریکا شریک جرم جنایات وحشیانه عربستان سعودی، امارات وبحرین درجنگ یمن است.

وزیر کشور بحرین دوباره ایران را متهم به حمایت از تروریسم کرد

يکشنبه 1 بهمن 1396 - 12:17
وزیر کشور بحرین با تکرار اتهامزنیهای سابق، مدعی شد طی یک ماه گذشته ۱۹ مورد عملیات تروریستی در بحرین خنثی شده است که همه از جانب ایران مدیریت میشده است.
العالم - بحرین
«راشد بن عبدالله آل خلیفه» وزیر کشور بحرین صبح امروز یکشنبه در کنفرانسی خبری مدعی شد که تنها در یک ماه گذشته 19 مورد عملیات تروریستی در بحرین کشف و خنثی شده است.
راشد آل خلیفه با اشاره به جمعآوری اطلاعات از عناصر و گروههای فعال در زمینه امنیتی که با همکاری دستگاه امنیتی ملی و بقیه دستگاههای اطلاعاتی صورت گرفته است، گفت که این عملیات چند ماه به طول کشید و برخی عملیاتهای تروریستی نیز رخ داد که نمونه آن انفجار خط لوله نفت در نزدیکی روستای بوری در ماه نوامبر بود.
طبق گزارش وبگاه «مرآة البحرین»، وزیر کشور بحرین همچنین به مبلغ 50 دینار به عنوان پاداش و مزد تروریستها برای اجرای عملیاتهای تروریستی و خرابکاری اشاره کرد و مدعی شد که «باندهای تروریستی از سوی عناصری در ایران و با هماهنگی سپاه، الحشد الشعبی در عراق و حزبالله در لبنان مدیریت میشدند و آموزش داده میشوند».
وی افزود که این عملیاتها ادامه داشت و برای ما ثابت شد که این افراد تنها در یک عملیات دست نداشته بلکه در عملیاتهای قبلی نیز دست داشتهاند.
فارس
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
0
0
نگران ما ازجنایات وحشیانه بی حساب و کتاب عربستان سعودی، امارت و بحرین درجنگ یمن ومنطقه است.
و این درحالی است که مردم سوریه، لبنان، عراق، یمن و منطقه به صورت مستقیم وغیرمستقیم توسط عربستان سعودی، امارات و بحرین با حمایت آمریکا وغرب و درسایه سکوت سازمان های بین المللی قتل عام می شوند.
عربستان سعودی، امارات و بحرین با حمایت آمریکا وغرب درسایه سکوت سازمان های بین المللی حامی تروریست ها درسوریه ومنطقه ومسئول جنایات آنان هستند.
کشورهای منطقه خاورمیانه وجهان نگران نقش عربستان سعودی، امارات وبحرین درتامین مالی تروریسم هستند.
نه تنها مردم ایران، مردم منطقه خاورمیانه و بلکه مردم دنیا جنایات و حشیانه عربستان سعودی، امارات و بحرین را فراموش نمی کنند.
عربستان سعودی، امارات، بحرین و آمریکا وغرب به ارتش آزاد سوریه پول وسلاح می دهند و به آموزش نیروهای آنها کمک می کنند.
سازمان ملل ازتجاوزعربستان سعودی، امارات، بحرین، ٱمریکا وغرب حمایت می کند.
عربستان سعودی، امارات، بحرین، آمریکا، غرب و رژیم صهیونیستی ازسال 2011 تاکنون درتاسیس وحمایت ازتروریست ها درسوریه، لبنان، عراق و منطقه نقش دارند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: