کد خبر: ۷۵۶۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۹
تعداد بازدید: ۵۰۳
افزایش گرد و غبار و بارش برف و باران در برخی استان‌ها موجب تعطیلی مدارس یکشنبه اول بهمن ماه ۹۶ شد.
مدارس کدام استان‌ها یکشنبه  تعطیل است؟به گزارش خبرداغ ، افزایش میزان گرد و غبار و آلایندگی‌ها و بارش برف موجب تعطیلی مدارس در برخی از استان‌ها شد.

مدارس و دانشگاه‌های اهواز امروز یکشنبه اول بهمن ماه ۹۶ تعطیل شد

مدیریت بحران استانداری خوزستان از تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها برخی شهر‌های استان در روز یک شنبه ۱ بهمن ماه در ۲ نوبت صبح و بعد ظهر خبر داد.
همه مدارس سنندج تعطیل است

به دلیل تداوم آلودگی هوا و روند افزایشی غلظت ذرات معلق، همه مدارس سنندج، منطقه کلاترزان و کامیاران در سطح شهر و روستا در نوبت صبح  یک‌شنبه یک بهمن ۹۶ تعطیل است.
 

مدارس گچساران  یکشنبه اول بهمن ماه ۹۶ تعطیل است

فرماندار شهرستان گچساران گفت: به دلیل پدیده گرد و غبار و آلودگی هوا  یک‌شنبه اول بهمن 96 مدارس شهرستان گچساران در دو شیفت صبح و عصر و در هر سه مقطع تحصیلی تعطیل هستند.

عبدالرحیم رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: پدیده گرد و غبار از عصر امروز (یک‌شنبه) وارد شهرستان گچساران شده است.

وی تصریح کرد: به دلیل پدیده گرد و غبار و آلودگی هوا امروز (یک‌شنبه) مدارس شهرستان گچساران در دو شیفت صبح و عصر در هر سه مقطع تحصیلی تعطیل هستند.

فرماندار گچساران تصریح کرد: این پدیده از استان خوزستان که همجوار شهرستان دوگنبدان قرار دارد، وارد این شهرستان شده است.

رحیمی گفت: این پدیده باعث کم شدن افق دید در این شهرستان شده است.

وی اضافه کرد: تنها مدارس گچساران تعطیل خواهند شد و تمام ادارات و نهادها به کار خود ادامه خواهند داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: