کد خبر: ۷۵۵۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵
تعداد بازدید: ۳۵۹
اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان در 2 روز آینده را صاف تا نیمه ابری همراه با غبار محلی، بارش پراکنده، وزش باد و کاهش تدریجی دمای هوا پیش بینی کرد.
کاهش دما همراه با افزایش ابر و وزش باد در استان تهران
به گزارش خبرداغ به نقل از  اداره کل هواشناسی استان تهران، از بعدازظهر جمعه(فردا) با ورود سامانه بارشی، افزایش ابر و وزش باد و از اواخر وقت احتمال بارش پراکنده را در استان خواهیم داشت. 

همچنین آسمان استان تهران در روز شنبه، نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد و کاهش تدریجی دما گاهی همراه با بارش باران و برف و در ارتفاعات بارش برف و مه آلود پیش بینی می شود. 

براساس این گزارش، وزش موقتی باد شدید برای روز شنبه در مناطق جنوبی و غربی استان تهران دور از انتظار نیست. 

هواشناسی استان تهران همچنین کمینه و بیشینه دمای هوای تهران در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه را به ترتیب (2 و 10)؛ (5 و 12) و (0 و 8) درجه سانتیگراد پیش بینی کرده است. 

برهمین اساس، فیروزکوه با منفی 11 درجه و ورامین با 11 درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان تهران در 24 ساعت گذشته بودند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: