کد خبر: ۷۵۵۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹
تعداد بازدید: ۲۴۲
بازیکن سابق استقلال و سرمربی فعلی مشکی‌پوشان گفت: 300 میلیون از استقلال طلب دارم، اما حرفم این است کاش دوستان به اداره مالیات نامه می‌زدند که ما پولمان را نگرفته‌ایم.
300 میلیون از استقلال طلب دارم یک بار حرف نزدم/ کاش به اداره مالیات می‌گفتند پولی نگرفته‌امبه گزارش خبرداغ ، رضا عنایتی  در مشهد در خصوص مسدود شدن حساب‌هایش گفت: صبح از خواب که بیدار شدم، متوجه شدم، حساب‌هایم همه مسدود شده است!

 

وی افزود: بیش از 300 میلیون تومان از استقلال طلب دارم، ولی من تا به‌حال هیچ حرفی نزده‌ام، لااقل یک نامه به اداره مالیات می‌زدند و می‌گفتند که این شخص پولش را نگرفته است.

 

بازیکن سابق استقلال و سرمربی فعلی مشکی پوشان ادامه داد: حساب‌هایم مسدود شده و هیچ کاری نمی‌توانم انجام دهم. شنبه به باشگاه می‌روم تا ببینم چه اتفاقی می‌افتد.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: