کد خبر: ۷۵۵۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
تعداد بازدید: ۲۸۷
داریوش شجاعیان در بازی با سایپا مصدوم شد و در طول هفته شرایط حضوردر تمرین گروهی را نداشت. در شرایطی که امروز بعد از ظهر باشگاه الغرافه مهدی طارمی را به هواداران و روزنامه نگاران معرفی می کند، باشگاه پرسپولیس هنوز به دنبال دریافت رقم جدایی اوست .
پرسپولیس، طارمی و الغرافه؛ 24 ساعت تا توافق سه جانبهبه گزارش خبرداغ ، در پی شایعاتی مبنی بر اینکه  طارمی هنوز پول درخواستی رضایتنامه را به باشگاه پرسپولیس نپرداخته ، گرشاسبی ، سرپرست باشگاه می گوید حتی این امکان وجود دارد که طارمی و حضورش در قطر تبدیل به یک خبر سوخته بشود چون هرچیزی امکان دارد.


امروز حمیدرضا گرشاسبی در رادیو تهران به سئوالات خبرنگار پاسخ داد و درباره پیچیدگی های این انتقال گفت :


*رقم  رضایتنامه این بازیکن را تا قطعی نشود نمی‌گویم.


 *ما از باشگاه الغرافه خواستیم تا شرایطشان را اعلام کنند و آنها هم این کار را انجام دادند. بعد از آن ما ۲-۳ بند را جابجا کردیم و آنها این شرایط ما را پذیرفتند. حالا منتظر ارسال نامه از سوی آنها و امضای طارمی و باشگاهش هستیم تا آن را بررسی کنیم که اگر مورد قبول بود آن را امضا کنیم.


* فکر می‌کنم توافق طی امروز و فردا این اتفاق رخ دهد.


* درباره اینکه شاید هم موافقت نشود باید بگویم در فوتبال ما هرچیزی قابل رخ دادن است و هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست.

 

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: