کد خبر: ۷۵۵۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
تعداد بازدید: ۲۹۹
این روزها حضور مهدی طارمی در الغرافه قطر سوژه است اما شاید جالب باشد بدانید که حدود سال 66 هم 5،4 پرسپولیسی به لیگ قطر رفتند و پول خوبی هم گرفتند.
خاطره جالب ناصر محمدخانی از حضور 5 پرسپولیسی در قطربه گزارش خبرداغ،این روزها حضور مهدی طارمی در الغرافه قطر سوژه است اما شاید جالب باشد بدانید که حدود سال 66 هم 5،4 پرسپولیسی به لیگ قطر رفتند و پول خوبی هم گرفتند.

 

ناصر محمدخانی از آن سال خاطره جالبی تعریف می‌کند: «یک روز آقای پروین، من، پیوس، درخشان، شاهرخ، پنجعلی و... را به اتاقش فراخواند و گفت این‌جا دیگر پول نیست.

 

همه‌تان بروید قطر و به زندگی‌تان سر و سامان بدهید. ما هم رفتیم و خداراشکر شرایط مالی زندگی‌مان خیلی بهتر شد.» جالب این‌که پرسپولیس در غیاب این 5 بازیکن هم قهرمان جام باشگاه‌های تهران شد.

آخرین خبر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: