کد خبر: ۷۵۵۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۲۸۷
رئیس‌جمهور در دیدار رئیس مجلس قطر:
رئیس‌جمهور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار دولت و ملت قطر بوده و خواهد بود، تاکید کرد: امروز اراده خوبی برای توسعه مناسبات و همکاری‌ها، میان مسئولان دو کشور وجود دارد که باید با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در راستای گسترش همه جانبه روابط تهران – دوحه تلاش کنیم.
اختلاف میان همسایگان باید با گفت‌وگو حل و فصل شود

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز سه‌شنبه در دیدار احمد بن عبدالله بن زید آل محمود رئیس مجلس قطر گفت: ایران و قطر، همواره در طول تاریخ دو کشور دوست و برادر بوده و در سختی‌ها و شادمانی‌‌‌ها، اخوت و برادری را نسبت به یکدیگر ثابت کردند.

وی اضافه کرد: معتقدیم هرگونه اعمال فشار به دولت و ملت قطر غیرقابل قبول است و اگر کشورهای منطقه به ویژه همسایگان با هم اختلافی دارند، تنها باید این اختلافات با گفت‌وگو حل و فصل شود.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه اراده سیاسی جمهوری اسلامی ایران بر گسترش همکاری‌ها و روابط همه جانبه با قطر است، اظهار داشت: ایران آماده هرگونه همکاری با دولت و ملت قطر بوده و اجازه نمی‌دهد مردم مسلمان این کشور تحت فشارهای ناحق و غیرعادلانه قرار بگیرند.

احمد بن عبدالله بن زید آل محمود، رئیس مجلس قطر نیز در این دیدار، با تقدیر از مواضع و حمایت‌های موثر جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت قطر به ویژه در شرایط اخیر تصریح کرد: خوشحالیم که روابط تهران – دوحه براساس محبت، دوستی، برادری و حسن همجواری برقرار است و باید تلاش کنیم تا مناسبات فی‌مابین در این راستا هر چه بیشتر گسترش پیدا کند.

رئیس مجلس قطر با بیان اینکه معتقدیم مشکلات باید براساس گفت‌وگو، تفاهم و دوستی حل و فصل شوند، خاطرنشان کرد: امروز قطر به واسطه کمک‌ها و حمایت‌های دوستان خود به ویژه ایران، محکم‌‌تر از گذشته در برابر بدخواهی‌ها و توطئه‌ها ایستاده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
0
0
سو استفاده آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و رژیم جعلی صهیونیستی از ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت روحانی و ظریف
ما اعتقادی به آمریکا وهم پیمانانش نداریم.
آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی همچنان حامی تروریست های منطقه خاورمیانه هستند.
آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی حامی تروریست ها درمنطقه خاورمیانه ومسئول جنایت های آنان هستند.
در برابر حامیان تروریسم ساکت نخواهیم نشست
در برابر حامیان تروریسم ساکت نخواهیم نشست
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: