کد خبر: ۷۵۵۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۵۲۴
احمد نوراللهی هافبک پرسپولیس به احتمال زیاد برابر تیم فوتبال گسترش فولاد بازی می کند.
نخستین حضور نوراللهی در ترکیب پرسپولیسبه گزارش خبرداغ،تیم فوتبال پرسپولیس در حالی روز پنج شنبه به مصاف تیم گسترش فولاد می‌روند که کمال کامیابی نیا و محسن ربیع خواه را به علت محرومیت در اختیار ندارند.  

 

غیبت 2 هافبک دفاعی پرسپولیس در بازی با گسترش فولاد دغدغه اصلی برانکومحسوب می‌شود، اما کارت بازی احمد نوراللهی بازیکن سرباز این تیم صادر شده است و این بازیکن می‌تواند جایگزین یکی از هافبک‌های دفاعی در بازی با گسترش فولاد شود.  

 

گفته می‌شود شاید برانکو در بازی با گسترش فولاد از یک هافبک دفاعی استفاده کند و از سیستم لوزی در بازی روز پنج شنبه بهره ببرد.  

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر گسترش فولاد به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، فرشاد احمد زاده، محسن مسلمان، احمد نوراللهی، وحید امیری، علی علیپور و گادوین منشا بازیکنانی هستند که به احتمال زیاد مقابل حریف تبریزی خود به زمین مسابقه می‌روند.  

 

دیدار پرسپولیس و گسترش فولاد در چارچوب هفته بیستم روز پنج شنبه ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: