کد خبر: ۷۵۵۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
تعداد بازدید: ۵۶۲
دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران اعلام کرد قبل از حضور در این تیم پیشنهاد خوبی از رویانیان مدیرعامل وقت پرسپولیس داشته است.
اعتراف دروازه بان استقلال و حسرت پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،سید حسین حسینی در برنامه نود مدعی شد که رویانیان پیشنهاد خیلی بهتری نسبت به استقلال تهران داشته است، اما او ترجیح داده در استقلال بازی کند.

 

حسینی گفت:در خانواده ما فقط پدرم پرسپولیسی است، اما من ترجیح دادم استقلال را برای فوتبالم انتخاب کنم.

 

دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران در برنامه نود دلخوری خود را از مسئولان استقلال ابراز داشت و گفت: در مرتبه اول که برای عقد قرارداد با استقلال به باشگاه رفته بودم بعد از اینکه پدرم پرسید پسر من دروازه بان چندم تیم است قرارداد مرا پاره کردند و این به نوعی بی احترامی به پدرم بود، اما روز بعد با وجود علاقه و انسی که به رویانیان داشتم نتوانستم به پرسپولیس بروم و این بار بدون پدرم و تنها به باشگاه استقلال رفتم و با این تیم قرارداد بستم البته حدود ۲ ماه پدرم با من قهر بود.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
hamid
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
0
0
یک کاین شیت دروغی باداورهای کثیف و خوابیدن شیش دقیقه ای کردی نمیدونی چه کار کنی تو کونت برینی یا برقصی مردم پول مسکن ندارن اونوقت تو با پول محرومین میرقصی برو کس کش کیسه ای کیر توکس زن تو و جنده های ششتقلالی مافیای دولتی.پدرت عاقل بوده مردمیه.کیسه ضد مردم هست.رکورد دست تادر فریادشیران هست تو سگ عافدزاده نکیسا حجازی سلطانی هم نمیشی برو بچه مغرور.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: