کد خبر: ۷۵۵۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
تعداد بازدید: ۳۱۲
مصطفي دنيزلي تاييد كرد كه از تراكتورسازي پيشنهاد دريافت كرده و در حال بررسي آن است.
جامی که به نفع موفق‌ترین مربی استقلال سوختبه گزارش خبرداغ ،مصطفي دنيزلي تاييد كرد كه از تراكتورسازي پيشنهاد دريافت كرده و در حال بررسي آن است. مردي كه پشت اين پيشنهاد ايستاده، مصطفي آجورلو است كه اولين بار در ميانه‌هاي دهه هشتاد پاي دنيزلي را به فوتبال ايران باز كرد و او را روي نيمكت پاس تهران نشاند.

 

با اين وجود اين آشنايي قديمي بيشتر از آن‌كه مايه اميدواري باشد، باعث نگراني است. خيلي‌ها يادشان رفته، اما پاس داشت با دنيزلي قهرمان ليگ پنجم مي‌شد كه اين مربي تركيه‌اي با آجورلو دچار مشكل شد و براي هدايت تيمش مقابل ذوب‌آهن، به اصفهان نرفت.

 

پاس آن بازي را سه بر صفر باخت تا امير قلعه‌نويي اولين قهرماني‌اش با استقلال را به دست بياورد و برنده بزرگ آن دعوا لقب بگيرد. آيا اين بار در صورت همكاري، تضميني وجود دارد كه دو مصطفي تا آخر با هم بسازند؟

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: