کد خبر: ۷۵۴۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸
تعداد بازدید: ۳۷۶
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما این دوران خوب را با قدرت بیشتری ادامه خواهیم داد تا به بهترین هواداران دنیا، شادی، نشاط و شور بیشتری را هدیه کنیم.
برانکو بعد از تمدید قرارداد با پرسپولیس چه گفت؟
به گزارش خبرداغ ، برانکو ایوانکوویچ پس از تمدید دو ساله قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس گفت: از اینکه می‌توانم همکاری خودم را همچنان با پرسپولیس ادامه بدهم و همچنان با بهترین هواداران دنیا باشم، بسیار خوشحالم. تصور تکرار روزهای بسیار خوب آینده، هیجان خاصی را در همه ما ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: من از حمایت هواداران و اعتمادی که باشگاه به من نشان داده است به خصوص از آقای گرشاسبی تشکر می‌کنم و انتظار من و همه پرسپولیسی‌ها این است که همگی در کنار هم و در کنار آقای گرشاسبی و اعضای هیأت مدیره بیش از پیش تلاش کنیم و شاهد رشد و توسعه بیشتر پرسپولیس باشیم. ما این دوران خوب را با قدرت بیشتری ادامه خواهیم داد  تا به بهترین هواداران دنیا، شادی، نشاط و شور بیشتری را هدیه کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، برانکو در پایان افزود: من از هواداران به خاطر تمام حمایت‌ها و عشقی که به پرسپولیس ارزانی می‌کنند، تشکر می‌کنم و امیدوارم پاسخگوی محبت آنها باشم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: