کد خبر: ۷۵۴۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳
تعداد بازدید: ۱۸۸
سخنگوی وزارت امور خارجه:
سخنگوی وزارت امور خارجه به قطعنامه مداخله‌جویانه مجلس نمایندگان آمریکا واکنش نشان داد.
مصوبه مداخله‌جویانه کنگره آمریکا موضوعی مردود و غیرقابل پذیرش است

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، بهرام قاسمی در واکنش به تصویب قطعنامه مداخله‌جویانه مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا پیرامون برخی اغتشاشات در ایران، ضمن محکومیت شدید این قطعنامه گفت: مصوبه مداخله‌جویانه کنگره آمریکا موضوعی مردود، امری کاملا مذموم و غیرقابل پذیرش است.

وی با اشاره به رویه نابخردانه، به‌دور از منطق و خلاف موازین و قوانین بین‌المللی دولت آمریکا برای دخالت در امور داخلی دیگر کشورها اظهار داشت: اقداماتی مانند تصویب این قطعنامه و اظهارات و تحرکات خصمانه دولت آن کشور علیه ملت رشید ایران که از ماهیت زیاده‌خواهی و خوی سلطه‌طلبی حاکمان آمریکا ناشی می‌شود، همواره و همیشه برای مردم خردمند ایران شناخته شده و بی‌شک سیاستی شکست خورده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه اینگونه قطعنامه‌های تکراری، نمایشی و سیاسی مؤید ماهیت رژیم مداخله‌گر آمریکاست که در طی دهه‌های گذشته، ملت بزرگ ایران بارها شاهد آن بوده است، اظهار داشت: دولت آمریکا از سویی در حرکتی مزورانه و با سردادن شعارهای سراپا دروغ مدعی حمایت از مردم ایران زمین می‌شود و از سویی دیگر، با اعمال تحریم‌های ظالمانه، ممنوع ساختن ورود شهروندان ایرانی به آن کشور و دیگر رفتارهای بدخواهانه، ملت متمدن ایران را مورد شماتت قرار می‌دهد.

قاسمی افزود: بار دیگر مقامات ایالات متحده آمریکا باید بیاموزند که ملت همیشه سرفراز ایران این نوع سیاست‌ها و استانداردهای دوگانه و خصمانه علیه کشور خود را از سوی آن کشور به دقت زیر نظر داشته و در صورت لزوم و در زمان مقتضی پاسخ مناسبی به اینگونه بی‌تدبیری‌ها خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: