کد خبر: ۷۵۴۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶
تعداد بازدید: ۳۵۵
هافبک تیم فوتبال استقلال برای رفتن به اروپا با مخالفت استقلالی ها مواجه شد .
پشت پرده ناراحتی نورافکن از لژیونر نشدنبه گزارش خبرداغ ، امید نورافکن هافبک 20 ساله تیم فوتبال استقلال که با پیشنهاد شارلوا بلژیک مواجه شده بود در نهایت با مخالفت شفر و مدیران باشگاه روبرو شد تا جایی که به جواب منفی استقلالی ها واکنش نشان داد.

 

شنیده می شود که نورافکن به دلیل مخالفت اعضای باشگاه ناراحت است و اعلام کرده که یک بار پیشنهاد اتفاق می افتد و نمی دانم چرا با جدایی ام مخالفت شده که البته مطرح شدن چنین موضوعاتی توسط یکی از مدیران آبی پوش تکذیب شد.

 

این مدیر استقلالی  گفت: با توجه به صحبت هایی که همه با نورافکن انجام دادند در نهایت او راضی شد تا فوتبالش را در استقلال ادامه دهد. او جوان است و ناراحت می شود اما با صحبت هایی که با  این بازیکن داشتیم، نورافکن دیگر از مخالفت شفر و مسئولان ناراحت نیست.از طرفی او جوان است و خیلی فرصت دارد که به پیشنهاد اروپایی فکر کند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: