کد خبر: ۷۵۴۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
تعداد بازدید: ۲۲۳
میرزایی‌نیکو خبر داد؛
نایب رییس نخست فراکسیون حقوق شهروندی در مجلس با اشاره به نامه‌نگاری این فراکسیون با وزیر دادگستری از تقاضای نمایندگان برای بازدید از زندان‌ها و بازداشتگاه‌های مختلف خبر داد.
نامه‌نگاری فراکسیون حقوق شهروندی با وزیر دادگستری / تقاضای نمایندگان برای بازدید از زندان‌ها

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، قاسم میرزایی‌نیکو در واکنش به مطالبه برخی شهروندان نسبت به بازدید نمایندگان از وضعیت بازداشت‌شدگان در ناآرامی‌های اخیر اعلام کرد: پیرو اقداماتی که ازسوی فراکسیون حقوق شهروندی در راستای نامه‌نگاری با سیدعلیرضا آوایی وزیر دادگستری صورت گرفته، قرار است نسبت به وضعیت بازداشت‌شدگان با خبر شویم.

نماینده اصلاح‌طلب مردم دماوند در مجلس با تاکید بر این‌که فراکسیون حقوق شهروندی صرفاً به‌دنبال بازدید از یک زندان خاص نیست، گفت: سعی داریم از هرکدام از زندان‌ها و مجموعه‌هایی که نسبت به بازپروری و نگهداری از بازداشت‌شدگان اقدام می‌کنند، بازدید کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: