کد خبر: ۷۵۴۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۳۰۱
وردی‌نژاد:
سفیر اسبق ایران در چین گفت: آیت‌الله هاشمی چانه‌زن خوبی در سیاست خارجی بود و با سران برخی از کشورها در قالب دیپلماسی روابط خانوادگی داشت.
آیت‌الله هاشمی چانه‌زن خوبی در سیاست خارجی بود

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، فریدون وردی‌نژاد در پنل تخصصی کنگره بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: ایشان معتقد بودند ایران پل ارتباطی سه قاره است و باید دیپلماسی توازن شرق و غرب را دنبال کنیم. آیت‌‌الله هاشمی بر استفاده از تجربه کشورهای شرق آسیا تاکید می‌کردند.

سفیر اسبق ایران در چین با بیان اینکه راهبرد تعامل سازنده به ویژه در دوران پسا جنگ مورد توجه آیت‌الله هاشمی بود، ادامه داد: ایشان معروف بودند که چانه‌زن خوبی در سیاست خارجی هستند. ایشان با سران برخی از کشورها در قالب دیپلماسی روابط خانوادگی داشتند.

عضو شورای تبلیغات ستاد جنگ ادامه داد: آیت‌الله هاشمی گفتمان اقتصادی سیاست ورز را تشکیل داد. پس از جنگ فضایی برای بالندگی اقتصاد بوجود آمد که هدف آن بازنگری در سیاست اقتصادی ما بود. ما احتیاج به بازسازی کشور داشتیم و برای این کار باید مشارکت خارجی را جذب می‌کردیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: