کد خبر: ۷۵۴۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
تعداد بازدید: ۲۸۷
باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با سرمربی خود هیچ مشکلی ندارد.
باشگاه پرسپولیس آماده تمدید قرارداد برانکو/ پروفسور رضایت می‌دهد؟به گزارش خبرداغ ،داستان تمدید قرارداد برانکو با باشگاه پرسپولیس هر روز وارد فاز جدیدی می‌شود. چند ماه است که از وعده مدیران باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد برانکو می‌گذرد اما هنوز اتفاقی رخ نداده است. بعد از محرومیت پرسپولیس از نقل‌وانتقالات و رفتن مهدی طارمی تنها مسئله‌ای که می‌تواند هواداران پرسپولیس را آرام کند تمدید قرارداد برانکو است.

 

در این میان در مورد اینکه چرا قرارداد برانکو تمدید نمی‌شود حرف و حدیث بسیار است و هرکسی تحلیل خودش را دارد. عدم پاسخگویی شفاف برانکو و باشگاه پرسپولیس در این مورد هم بسیار جالب است.

 

از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه برای تمدید قرارداد با برانکو هیچ مشکلی ندارد و آماده امضا قرارداد جدید هستند، حتی مشکلی هم بابت تسویه حساب و شروط مالی وجود ندارد و فقط باید خود برانکو برای تمدید قرارداد راضی شود.

 

باید دید در نهایت داستان دنباله‌دار تمدید قرارداد برانکو و باشگاه پرسپولیس به کجا کشیده می‌شود.

 

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: