کد خبر: ۷۵۴۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴
تعداد بازدید: ۳۸۷
بارها در نكوهش برگزاري مسابقات بدون حضور تماشاگران سخن گفته شده، اما ظاهرا اين فريادها به جايي نخواهد رسيد.
زشت‌ترین اتفاق بازی پرسپولیس و نفت/ يك عده فحش مي‌دهند، اما تاوانش را بايد همه هواداران بدهندبه گزارش خبرداغ،بارها در نكوهش برگزاري مسابقات بدون حضور تماشاگران سخن گفته شده، اما ظاهرا اين فريادها به جايي نخواهد رسيد.

 

اين هفته بازي پرسپوليس و نفت تهران در ورزشگاه خالي و در سرماي مطلق برگزار شد و احتمال مي‌رود مسابقه خانگي بعدي تراكتورسازي هم به همين سرنوشت مبتلا شود.

 

يك عده فحش مي‌دهند، اما تاوانش را بايد همه هواداران و كلي آدم ديگر پس بدهند. حالا اينها به كنار؛ مي‌دانيد از رهگذر برگزاري هر بازي پرتماشاگر چند خانواده نان مي‌خورند؟ واقعا راننده ميني‌بوس و خطي استاديوم و پرچم و كلاه‌فروش و ساندويچي و صورت‌رنگ‌كن و دكه‌دار داخل ورزشگاه و تخمه و بستني‌فروش چه گناهي كرده‌اند كه بايد از نان خوردن بيفتند؟

 

اينها روي تك‌تك اين بازي‌ها حساب مي‌كنند تا شكم زن و بچه‌شان را سير كنند، اما تمام اين جماعت بايد پاي چهارتا حنجره آلوده بسوزند.

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: