کد خبر: ۷۵۴۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷
تعداد بازدید: ۲۰۶
پرسپوليس در حالي برابر نفت تهران متوقف شد كه خيلي‌ها فكر مي‌‎كردند يك پيروزي راحت در انتظار اين تيم است.
نکته ناامیدکننده برای هواداران پرسپولیس/ تيم برانكو از سه ديدار ابتدايي دور برگشت فقط پنج امتياز گرفته باشدبه گزارش خبرداغ،پرسپوليس در حالي برابر نفت تهران متوقف شد كه خيلي‌ها فكر مي‌‎كردند يك پيروزي راحت در انتظار اين تيم است و سرخپوشان مي‌توانند با برتري برابر حريف بحران‌زده، فاصله با تيم دوم جدول را به 11امتياز افزايش بدهند.

 

با اين وجود اين بازي با تساوي بدون گل به پايان رسيد تا تيم برانكو از سه ديدار ابتدايي دور برگشت فقط پنج امتياز گرفته باشد. پرسپوليس در نيم‌فصل دوم با فولاد و نفت مساوي كرده و تنها برابر تراكتورسازي به پيروزي دست يافته. اين در حالي است كه سرخپوشان در دور رفت از اين سه بازي، 9امتياز كامل گرفته بودند.

 

پرسپوليس در نيم‌فصل اول فولاد را دو بر صفر، تراكتورسازي را دو بر يك و نفت تهران را سه بر صفر شكست داد تا ضمن كسب 9امتياز از اين سه بازي، آمار هفت گل زده و يك گل خورده را به ثبت رسانده باشد. اين در حالي است كه قرمزها در دور برگشت در اين سه بازي فقط سه گل زدند و يك گل خوردند. اين يعني پرسپوليس نسبت به دور رفت، از سه بازي ابتدايي چهار امتياز كمتر كسب كرده و چهار گل كمتر هم زده است.

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: