کد خبر: ۷۵۴۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸
تعداد بازدید: ۳۳۷
رژيم آل سعود، در ادامه بازداشت شاهزادگان سعودي و انتقال آنان به زندان الحائر، يکي ديگر از شاهزادگان را بازداشت و او را به اين زندان، منتقل کرد.
بازداشت يکي ديگر از شاهزادگان سعودي
به گزارش خبرداغ به نقل از  پايگاه خبري العهد لبنان، شاهزاده‌اي سعودي از بازداشت برادرش به همراه شاهزادگان بازداشت شده در زندان الحائر، خبر داد.

نوف دختر عبدالله بن سعود، خواهر شاهزاده «بندر» از بازداشت برادرش به همراه شاهزادگان بازداشت شده معترض که همگي پنجشنبه گذشته، مقابل کاخ پادشاهي در رياض تجمع کرده بودند، خبر داد.

نوف در صفحه شخصي خود در پايگاه اجتماعي توئيتر تصوير برادرش را منتشر کرد و زير آن نوشت «خدايا برادرم «بندر» را به تو مي‌سپارم.»

کاربران توئيتر با انتشار اين توئيت تاکيد کردند، بازداشت شاهزاده بندر (پدر زن مشعل بن عبدالله) نشان مي‌دهد، محمد بن سلمان، وليعهد عربستان همه شاهزاده‌هاي مخالف با به قدرت رسيدن او يا حتي افراد نزديک به پادشاهان سابق يا شاهزاده‌هاي رقيب خود را، بازداشت خواهد کرد.

 خبرگزاری صداوسیما
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: