کد خبر: ۷۵۴۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴
تعداد بازدید: ۶۰۸
وینفرد شفر در آستانه رسیدن به محبوبیتی بزرگ بین استقلالی‌هاست.
شروط سخت استقلال برای تمدید قرارداد شفر!به گزارش خبرداغ ، وینفرد شفر در آستانه رسیدن به محبوبیتی بزرگ بین استقلالی‌هاست. او که توانسته این تیم را از رده شانزدهم لیگ برتر به رده چهارم برگرداند و در جام‌حذفی نیز تیمش را به دور نیمه‌نهایی برساند به اندازه کافی در دل مخاطبان استقلالی‌‌اش جا باز کرده است.

 

تصور اینکه او پس از قهرمان کردن استقلال در جام‌حذفی تا چه حد محبوب خواهد شد چندان سخت نیست. وینفرد شفر در روزی که هدایت استقلال را در دست گرفت قرارداد رسمی و قطعی‌‌اش را تا پایان فصل جاری بست. با این شرط که اگر نتایجی مطلوب مانند قهرمانی در جام‌حذفی یا کسب سهمیه آسیایی را به دست بیاورد قراردادش اتوماتیک تمدید می‌شود. 


«وینفرد آنتوان شفر» (اسم کامل پیرمرد آلمانی) که اواسط مهر با استقلال قرارداد بست حالا از سوی هیئت‌مدیره باشگاه پیشنهاد ویژه‌ای دریافت کرده که قراردادش با این تیم را تمدید کند. پیگیری‌ها در این باره که قرارداد این مربی دقیقاً تا چه زمانی بسته شده است مشخص کرد قرارداد او از اول اکتبر ۲۰۱۷ (نهم آذر سال ۱۳۹۶) آغاز شده و تا روز اول ژوئن ۲۰۱۸ (۱۱ خرداد سال ۱۳۹۷) ادامه خواهد داشت. 


رقم قرارداد شفر نیز ۲۸۰ هزار دلار به اضافه آپشن‌هایی اعم از پاداش کسب قهرمانی در جام‌حذفی و البته از آن مهم‌تر لیگ برتر و یا کسب سهمیه آسیایی است. با این متمم که اگر طرفین از وضعیت نهایی تیم استقلال در پایان فصل رضایت داشتند قرارداد شفر تمدید شود. باشگاه استقلال برای محکم‌کاری در بند مربوط به تمدید قرارداد، آورده استقلال یا باید قهرمان جام‌حذفی شود یا قهرمان لیگ برتر اما اگر تیم به قهرمانی لیگ برتر دست پیدا نکند حداقل باید در جام‌حذفی قهرمان شده باشد. رتبه تیمی استقلال در جدول لیگ برتر هم نباید کمتر از سوم (سهمیه آسیایی) باشد. باشگاه تأکید کرده اگر نتایج نهایی مورد موافقت دو طرف باشد قرارداد به طور اتوماتیک یک فصل دیگر تمدید خواهد شد. 


متمم آخر این قرارداد هم برای اضافه حقوق این مربی آلمانی است که برایش سقف در نظر گرفته شده است. بر این اساس اگر قرارداد شفر تمدید شود حداکثر مبلغی که به او تعلق خواهد گرفت تا ۶۰۰ هزار دلار برای یک فصل فوتبالی است. 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: