کد خبر: ۷۵۴۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷
تعداد بازدید: ۴۰۳
طلبکاران سابق باشگاه استقلال در ماه های اخیر با بخشش قسمتی از طلبشان سود زیادی را نصیب این باشگاه رساندند.
طلبکاران چند میلیارد به باشگاه استقلال سود رساندند؟به گزارش خبرداغ ، با توجه به پرونده هاى برخى بازيكنان و مربيان سابق استقلال به دليل بدهى در نهايت اين باشگاه در خطر حذف از آسيا قرار گرفته بود كه در نهايت با بخشش برخى از آبى پوشان سابق ،باشگاه استقلال توانست در اين ميان سود ميلياردى كند و مجوز حضور در مسابقات را کسب کند.

 

با وجود بخشش بدهى ها توسط مربيان و بازيكنان سابق در نهايت طبق اعلام يكى از اعضاى هيئت مديره استقلال ،28 بازیکن، 4 میلیارد و 800 میلیون تومان به باشگاه استقلال تخفیف داده اند که در این میان می توان گفت باشگاه استقلال با این اقدام سود میلیاردی کرده است.

 

همچنين ناگفته نماند پرونده 30 طلبكار در استقلال بسته شده و مديران با آنها تسويه حساب كردند و اسامی این افراد از لیست حذف شده است.

 

باشگاه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: