کد خبر: ۷۵۴۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱
تعداد بازدید: ۴۸۳
عصر جمعه كار استقلال برابر تراكتورسازي گره خورد و در نهايت اين تيم دو امتياز ارزشمند از دست داد تا سير صعودي‌اش فعلا متوقف شود.
 به گزارش خبرداغ ،عصر جمعه كار استقلال برابر تراكتورسازي گره خورد و در نهايت اين تيم دو امتياز ارزشمند از دست داد تا سير صعودي‌اش فعلا متوقف شود.



شايد اگر در نيم‌فصل اول يكي از مسابقات استقلال چنين شرايطي داشت، مهدي قائدي به عنوان اولين تعويضي استقلال وارد زمين مي‌شد.

 

با اين وجود در تبريز چنين اتفاقي رخ نداد و به استعداد بوشهري آبي‌ها يك دقيقه هم بازي نرسيد. قرار بود قائدي روز به روز پيشرفت كند و وقتي به «امروز» رسيديم به بازيكن فيكس و كليدي استقلال تبديل شود، اما به نظر مي‌رسد اعتماد زودهنگام به اين بازيكن كار او را خراب كرد و باعث شد قائدي خيلي زودتر از حد انتظار در حواشي غرق شود. حالا هم كه حضور برزاي و محسن كريمي در اين پست، بيش از پيش جايگاه او را به خطر انداخته است.

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: