کد خبر: ۷۵۴۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷
تعداد بازدید: ۲۷۲
حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با صدور بیانیه‌ تفصیلی ابعاد مختلف و زمینه‌های شکل‌گیری اعتراضات اجتماعی دی‌ماه ۱۳۹۶ را بررسی و راهکارهای پیشنهادی برای مهار و پیشگیری از رخدادهای مشابه در آینده را ارائه کرد.
بررسی علل بروز اعتراضات و اتفاقات اخیر توسط حزب اتحاد ملتبه گزارش خبرداغ ، در بخشی از  بیانیه حزب اتحاد ملت ایران اسلامی آمده است: ما اصلاح‌طلبان باید بکوشیم و هشیار باشیم که به ورطه جمود و تعصب و خودشیفتگی درنیافتیم و به‌جای محافظه‌کاری و توجیه‌گری، به اصلاح مستمر گفتمان اصلاحات بیندیشیم و اندیشه و ‌برنامه‌های خود را پرنشاط و سرزنده در اختیار ملت قرار دهیم. این ملت از خشونت و آشوب و اخلال و هرج‌ومرج هیچ خیری ندیده‌است. از آن‌ روست که دست رد بر خشونت‌طلبی و سرکوبگری می‌زند و هیچ روی خوشی به آشوب‌طلبی و اخلال و نفرت‌پراکنی و وحشت‌آفرینی شبکه‌های به‌هم‌پیوسته و هم‌افزای ترور و ارعاب و دروغ نخواهد داد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: