کد خبر: ۷۵۴۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
تعداد بازدید: ۳۱۹
حاج بیگی:
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: جدایی طارمی از تیم ما قطعی است و منتظر نظر نهایی این بازیکن درباره پیشنهاد الغرافه قطر هستیم.
طارمی فقط از باشگاه الغرافه قطر پیشنهاد دارد/ قرارداد برانکو در حال تنظیم استبه گزارش خبرداغ ، محمدرضا حاج بیگی درباره وضعیت مهدی طارمی اظهار کرد: به طور حتم طارمی قصد جدایی از پرسپولیس دارد و به صورت مکتوب هم این موضوع را به اطلاع باشگاه رسانده است. تا جایی که اطلاع دارم این بازیکن قرار است با باشگاه الغرافه قطر قرارداد ببندد.

 

طارمی فقط از باشگاه الغرافه قطر پیشنهاد دارد 

او درباره اینکه باشگاه پرسپولیس منتظر پیشنهادهای بهتر از تیم های دیگر برای طارمی است، بیان کرد: تنها باشگاه الغرافه قطر پیشنهاد جذب طارمی را داده است و منتظر هستیم تا طارمی نظر نهایی خود را درباره این پیشنهاد بدهد.

 

حاج بیگی درباره اختلافات میان 2 باشگاه پرسپولیس و الغرافه قطر درباره مبلغ رضایت نامه طارمی تصریح کرد: اختلافاتی میان دو باشگاه وجود دارد اما مشکل خاصی نیست. مسئولان باشگاه به دنبال محدود کردن بازیکنان نیستند و برای رشد و پیشرفت بازیکنان، سخت گیری نمی کنند.

 

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره اینکه طارمی پیشنهاد قرارداد یک ساله همراه با فسخ قرارداد داده است، بیان کرد: طارمی هنوز پیشنهاد جدیدی  نداده است تا آن را بررسی کنیم.

 

طارمی به صورت عمدی در تمرینات غیبت نداشته است 

او درباره اینکه طارمی تمایل به حضور در تمرینات پرسپولیس را ندارد، اظهار کرد: طارمی تاکنون در تمرینات حضور یافته است و از لحاظ انضباطی و اخلاقی مشکلی با این بازیکن نداریم. در حال حاضر او در تمرینات تیم ملی حضور دارد و به صورت عمدی در تمرینات تیم ما غیبت نداشته است.

 

کمیته حقوقی باشگاه در حال تنظیم قرارداد برانکو است 

حاج بیگی درباره علت تاخیر تمدید قرارداد برانکو بیان کرد: در حال حاضر او لیست بازیکنانی که باید قراردادشان تمدید شود را آماده می کند. همچنین کمیته حقوقی باشگاه در حال تنظیم قرارداد برانکو است تا او قراردادش را امضا کند.

 

او درباره اینکه برانکو بیان کرده کارهای مهمتری از تمدید قراردادش دارد، تصریح کرد: برانکو آن قدر به مسائل فنی حساسیت دارد که کار خودش را در اولویت قرار نمی دهد. اتفاقات رخ داده در تمرینات از جمله درگیری منشا و احمد زاده باعث شده است که برانکو درگیر این مسائل باشد. زمان کافی برای تمدید قرارداد سرمربی تیم وجود دارد و مشکلی در این باره وجود ندارد.

 

50 درصد از جریمه بازیکنان متخلف را تعلیق کردیم 

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره جلسه کمیته انضباطی بابت درگیری احمد زاده و منشا در تمرینات این تیم بیان کرد: احمد زاده و منشا از همه اعضای پرسپولیس و هواداران عذرخواهی کردند. جریمه ای را برای این بازیکنان در نظر گرفتیم که 50 درصد این جریمه را اعمال می کنیم اما 50 درصد دیگر را به حالت تعلیق درآوردیم تا در صورت تکرار آن را اجرایی کنیم. همچنین این دو بازیکن از فردا در تمرینات شرکت می کنند. 

 

طبق آئین نامه انضباطی بازیکنان را جریمه کردیم 

حاج بیگی درباره اعتراض بازیکنان بابت جریمه اظهار کرد: بازیکنان اعتراضی نکردند و آرای کمیته انضباطی باشگاه را پذیرفتند. طبق آئین نامه انضباطی، بازیکنان جریمه شدند. همچنین مسئولان باشگاه قصد ندارند که کسی را جریمه کنند اما بازیکنان هم باید مقررات باشگاه را رعایت کنند.

 

او درباره وضعیت مطالبات علی دایی بیان کرد: مذاکراتی با دایی شده است و مشکلی در این باره وجود ندارد. دایی از خانواده باشگاه پرسپولیس است و او هم نمی خواهد باشگاه  با مشکل مواجه شود. 

 

عضو هیئت مدیره پرسپولیس در پایان درباره ابهامات در مورد مبلغ قرارداد همامی دروازه بان سابق این تیم خاطر نشان کرد: من اطلاعی از این موضوع ندارم اما ما باید قراردادهای 20 سال قبل را تسویه حساب کنیم و هنوز درگیر مطالبات بازیکنان و مربیان سابق تیم هستیم. امیدوارم بتوانیم قراردادهای جدید را بررسی کنیم و نیازی به پیگیری معوقات مالی گذشته را نداشته باشیم.  

 

باشگاه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: