کد خبر: ۷۵۴۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
تعداد بازدید: ۲۷۵
تیم ملی ایران به عنوان یکی از تیم‌های حاضر در جام جهانی روسیه مورد تحلیل رسانه‌های بین‌المللی قرار می‌گیرد.
تحلیل بین اسپورت از تیم ملی ایران؛ بدون ستاره اما باانگیزهبه گزارش خبرداغ،سایت بین اسپورت در گزارشی وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی را مورد بررسی قرار داد.

 

 در این گزارش به صعود مقتدرانه ایران به جام جهانی با خط دفاعی قدرتمند و کمترین باخت و گل خورده اشاره شده است.

 

در ادامه با اشاره به قرار گرفتن در گروه مرگ تاکید شده که ایران نسبت به جام جهانی قبلی کار بسیار سخت تری مقابل مراکش، پرتغال و اسپانیا خواهد داشت و در گروه مرگ قرار گرفته است.

 

بین اسپورت معتقد است ایران ستاره معروف ندارد و بازیکنانش در لیگ هایی مثل یونان و سوئد و هلند تاثیرگذار نیستند اما با این حال جوانان تیم کی‌روش می‌توانند در روسیه مطرح شوند ضمن اینکه تقابل کی‌روش با تیم ملی کشورش و رونالدو نیز می‌تواند جذاب باشد.

 

سردار آزمون تنها بازیکنی است که مورد توجه رسانه های بین المللی قرار می گیرد و بین اسپورت نیز به آمار خوب این مهاجم در بازی های ملی و علاقمندی تیم های مطرح اروپا به جذب این بازیکن 24 ساله اشاره کرده است.

 

در پایان گزارش عنوان شده که ورزش اول ایران کشتی است اما فوتبال مورد علاقه تمام مردم این کشور است و آماده اند که از تیم شان در روسیه حمایت کنند تا در تقابل با بزرگان جهان عملکرد خوبی داشته باشد.

نامه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: