کد خبر: ۷۵۴۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
تعداد بازدید: ۲۰۵
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص انتقال گنجینه‌ موزه هنرهای معاصر به خارج از کشور گفت: مبادله گنجینه هنری به شناساندن غنای ایران زمین بسیار کمک می‌کند.
گنجینه‌ هنری ما به شناسایی غنای ایران کمک می‌کند/دیپلماسی فرهنگی برایمان مهم است

به گزارش خبرداغ،سیدعباس صالحی در گفتگو باایلنا، درباره ارسال گنجینه موزه هنرهای معاصر به کشورهای خارجی و آخرین تصمیم ارشاد درخصوص‌ انتقال این آثار به کشورهای اروپایی گفت: همانطور که می‌دانید برخی از بحث‌های حقوقی درباره انجام این مبادله همچنان مطرح و حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: ما بر دو محور دیپلماسی فرهنگی و جنبه‌های حقوقی تاکید داریم داریم که باید رعایت شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: دپیلماسی فرهنگی و هنری یک نقطه مزیت برای ایران  است، کشور ما گنجینه‌های هنری ارزشمندی دارد که مبادله آن‌ها می‌تواند به شناساندن فرهنگ و غنای ایران زمین بسیار کمک کند.

صالحی ادامه داد: نکنه دوم این است که حتما این مبادله‌ها باید به نحوی باشد که جنبه‌های حقوقی آنها کاملا رعایت شود و همه قواعدی که در انتقال و مبادله وجود دارد، بدون کم و کاست اجرا شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: