کد خبر: ۷۵۴۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
تعداد بازدید: ۲۶۰
سخنگوی ناجا گفت: اغلب دستگیرشدگان فریب خورده در اغتشاشات اخیردر طی مراحل و با قید ضمانت آزاد شدند همچنین عاملان اصلی و لیدرهای آشوبگر نزد سیستم قضائی و در بازداشت به سر می برند.
سخنگوی ناجا: آزادی اغلب دستگیر شدگان اتفاقات اخیر/ لیدرهای اصلی در بازداشت هستند / شناسایی و دستگیری مسببان رهایی خودروی آتش نشانی

سخنگوی ناجا گفت: اغلب دستگیرشدگان فریب خورده در اغتشاشات اخیردر طی مراحل و با قید ضمانت آزاد شدند همچنین عاملان اصلی و لیدرهای آشوبگر نزد سیستم قضائی و در بازداشت به سر می برند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  «انتخاب»، سعید منتظرالمهدی در گزارشی درخصوص عملکرد ناجا در وقایع اخیر از شناسایی طراحان و صحنه گردانان اصلی حوادث اخیر زیر چتر و اشراف اطلاعاتی پلیس، همدلی و وفاق پلیس و مردم و جداسازی صف مردم و معترضین از آشوبگران و مخربین اموال شخصی و عمومی و متعدیان به جان و مال مردم خبر داد.

وی گفت: اغلب دستگیرشدگان فریب خورده در طی مراحل و با قید ضمانت آزاد شدند همچنین عاملان هتک حرمت به پرچم جمهوری اسلامی و مسببان رهایی خودروی آتش نشانی شناسایی و دستگیر شدند و عاملان اصلی و لیدرهای آشوبگر نزد سیستم قضائی و در بازداشت به سر می برند.

منتظرالمهدی افزود: حدود ۲۰ نفر در حوادث اخیر جان باختند که در بین آنان فرزند و پدری بود که با رها شدن خودروی آتش نشانی توسط آشوبگران جان باختند و دل هر ایرانی را به درد آورد.

سخنگوی ناجا عنوان کرد: تعدادی نیز در طی حمله مسلحانه و یورش به مقرهای نیروهای مسلح کشته شدند، نحوه و چگونگی کشته شدن برخی دیگر از جان باختگان، مبهم و در حال بررسی است.

وی همچنین از مصدوم شدن برخی کارکنان ناجا و دیگر رده‌های نظامی و شهادت یک نفر از عزیزان آن رده خبر داد و ضمن تشکر و قدردانی از مردمان خوب، فهیم و عزیز کشورمان و همچنین سازمان ها و نهادها و فرماندهان لشکری و کشوری، از رؤسای محترم جمهور، قوه قضائیه، قوه مقننه، ائمه و خطبای جمعه سراسر کشور؛ آیات عظام و مراجع تقلید به سبب همراهی و همنوایی با نیروی انتظامی و ارسال پیام تشکر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: