کد خبر: ۷۵۴۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۷
تعداد بازدید: ۳۹۰
درست یک رو بعد از محرومیت پرسپولیس از تماشاگرانش در بازی با نفت تهران، برانکو به این رای اعتراض کرد و تصمیمات کمیته انضباطی را سلیقه‌ای دانست.
رد پای برانکو در محرومیت بازیکن استقلالبه گزارش خبرداغ ، درست یک رو بعد از محرومیت پرسپولیس از تماشاگرانش در بازی با نفت تهران، برانکو به این رای اعتراض کرد و تصمیمات کمیته انضباطی را سلیقه‌ای دانست. او که در حاشیه تمرین با عصبانیت با خبرنگاران صحبت می‌کرد، به خطای جپاروف بازیکن ازبک استقلال در دیدار با استقلال خوزستان اشاره کرد و گفت: «چرا با وجود خطای سنگین این بازیکن، کمیته انضباطی با رقیب مماشات می‌کند و اقدامی انجام نمی‌دهد؟» خطای جپاروف حتی در برنامه 90 هم مورد بررسی قرار گرفت اما کمیته انضباطی واکنشی نشان نداد تا ماجرا تاحدودی به فراموشی سپرده شود. خطای عمدی جپاروف که به نظر می‌رسید یک موضوع داخلی باشد (سه کارته شدن برای استفاده از تعطیلی بیشتر در ژانویه) نمی‌توانست خیلی مورد توجه جدی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشد اما امروز عصر کمیته انضباطی غیرقابل پیش‌بینی‌ترین رای خود را در خصوص بازیکن ازبک استقلال اعلام کرد. براساس این حکم سرور جپاروف برای مدت یک ماه از حضور در کلیه بازی‌ها محروم شد. 

 

حکم کمیته انضباطی بدین شرح است:
 فدراسیون فوتبال اعلام کرد، دیدار دو تیم استقلال خوزستان و استقلال تهران از هفته هفدهم لیگ برتر در حالی پنج‌شنبه هفتم دی ماه در اهواز برگزار شد که از سوی سرور جپارف، بازیکن استقلال تهران تخلفاتی رخ داد. او به استناد ماده ۱۰۰ آیین نامه انضباطی و با صدور قرار دستور موقت از همراهی تیمش در تمام مسابقات تا ۳۰ روز از تاریخ صدور رای، معلق و محروم است. جپارف روز دوشنبه ۱۸ دی ماه باید در کمیته انضباطی حضور یابد و در خصوص تخلفات خود توضیحاتی را ارائه کند.


به این ترتیب، بازیکن ازبکستانی استقلال نمی‌تواند تیمش را در دیدار با تیم‌های سایپا، پدیده، پارس‌جنوبی و ذوب‌آهن در لیگ برتر و احتمالا دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی برابر صنعت نفت آبادان، همراهی کند.
خیلی‌ها این حکم را بی‌ارتباط با مصاحبه برانکو سرمربی پرسپولیس نمی‌دانند از جمله خود جپاروف.


جپاروف: شوکه شدم
هافبک استقلال در این باره می‌گوید: «این حکم باور کردنی نیست چون من اصلا ضربه‌ای نزدم. در آن صحنه بازیکن حریف تعادلش را از دست داد و به زمین افتاد. من نتوانستم خود را کنترل کنم و به او برخورد کردم. نه عمدی در کارم بود و نه برخورد شدیدی داشتم.» او ادامه داد: «اصلا در شخصیت فوتبال من نیست که بخواهم بازیکنی را از عمد بزنم و اصلا چنین کاری را در عمر فوتبالم انجام نداده‌ام. من همیشه به سلامت بازیکن حریف اهمیت می دهم و این صحنه هم برخورد شدیدی بین ما اتفاق نیفتاد.» جپاروف در پایان گفت: «شنیدم که سرمربی پرسپولیس به محروم نشدن من اعتراض کرده است و فکر می‌کنم محرومیت من به خاطر این فشارها بوده است. اصلا انتظار نداشتم کمیته انضباطی به خاطر اظهارات سرمربی پرسپولیس من را محروم کند و امیدوارم این حکم لغو شود چون این محرومیت حق من نیست.»


به پرونده برانکو هم رسیدگی کنید
در همین حال مدیر برنامه‌های سرور جپاروف به تسنیم گفت: «رأی کمیته انضباطی بی‌رحمانه است، چون جپاروف عمداً به بازیکن استقلال خوزستان ضربه نزد. متأسفانه این کمیته تحت تأثیر برخی رسانه‌های خاص قرار گرفته است که مدام به موضوع برخورد جپاروف با بازیکن استقلال خوزستان تأکید می‌کردند.»


«چرا برخی رسانه‌ها به استفاده پرسپولیس از یک بازیکن غیرقانونی اشاره نمی‌کنند؟»، وی با بیان این پرسش افزود: «برانکو ایوانکوویچ پس از پایان بازی با نفت تهران داور چهارم را هُل داد و همان‌طور که کمیته انضباطی خیلی زود به پرونده جپاروف رسیدگی کرد، بهتر است به این پرونده هم رسیدگی کند.»

آخرین خبر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: