کد خبر: ۷۵۴۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
تعداد بازدید: ۲۷۳
تیم استقلال در دیدار مقابل تراکتورسازی با ارائه عملکردی متوسط و پایین تر از سطح دیدارهای گذشته اش با شفر، به تساوی رسید.
دلیل افت تیم شفر؛ قطع شدن عمدی سرور استقلالبه گزارش خبرداغ ، تیم استقلال در دیدار مقابل تراکتورسازی با ارائه عملکردی متوسط و پایین تر از سطح دیدارهای گذشته اش با شفر، به تساوی رسید.


استقلال که پس از 3 پیروزی پیاپی و پرگل به تبریز رفته بود، در این دیدار به دنبال تداوم روند بردهای خود و نزدیک تر شدن به صدر جدول بود و حالا خیلی از کارشناسان و هواداران استقلال می خواهند دلیل تفاوت و افت بازی تیم شفر مقابل تراکتور را بدانید.بعضی تاکتیک یحیی را خنثی کننده تدابیر پیرمرد ژرمن می دانند. 


حاصل کار آبی پوشان در هفته هجدهم تنها رکوردشکنی دروازه بان جوان آنها بود که ضمن تاریخ سازی، به روال کلین شیت های متوالی اش ادامه داد. در فاز تهاجمی استقلال نتوانست مانند چند بازی قبلی اش عملکرد قابل قبولی داشته باشد و نشانی از بازی های پرنشاط هفته های قبل نداشت. تفاوت مهمی که ترکیب استقلال در بازی امروز نسبت به هفته های قبل داشت، غیبت سرور جپاروف، هافبک باتجربه ازبکستانی این تیم بود. جپاروف که ستاره آبی پوشان در بازی های گذشته بوده و نقش پررنگی در روشن شدن موتور گلزنی آبی ها ایفا کرده، پس از سه اخطاره شدن، امروز جانشین مناسبی را در میانه میدان نداشت.


بدین ترتیب کادرفنی و هواداران استقلال در انتظار بازگشت هافبک باتجربه خود هستند تا روزهای خوب و طوفانی استقلال هم به واسطه حضور جپاروف بازگردد.البته این بازیکن ازبکستانی که حواشی عجیبی را پس از دریافت کارت زرد مقابل استقلال خوزستان پشت سر گذاشت، ممکن است به دلیل این مسائل یا ضربه شدیدی که به بازیکن این تیم در هفته گذشته زد و از چشم داور بازی پنهان ماند، با محرومیت مواجه شود که این اتفاق، به هیچ وجه خبر خوبی برای وینفرد شفر آلمانی نخواهد بود.

تابناک

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: