کد خبر: ۷۵۳۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۴۱۶
مربی تراکتورسازی از دیدار مقابل استقلال و حواشی اخیر می‌گوید.
علیرضا پژمان: فرهنگ ما اجازه توهین به حریف را نمی‌دهد/ آماده کسب 3 امتیاز بازی با استقلال هستیم

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علیرضا پژمان در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال تهران ضمن عذرخواهی به دلیل عدم حضور یحیی گل محمدی در نشست خبری، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمرین امروز تیم ما در زمین فجر عاشورا برگزار می‌شود و سرمربی تیم به دلیل حضور در تمرین نتوانست در این نشست خبری حاضر شود.

وی در این نشست خبری در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران درباره اتفاقات روی سکوها در دیدار قبل افزود: به‌عنوان یک آذربایجانی توهینی که در بازی پرسپولیس رخ داد را محکوم می‌کنم و امیدوارم با پیگیری‌های مدیریت باشگاه و مسئولان استان شاهد برخورد با این اتفاق ناپسند باشیم.

مربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: فردا یکی از حساس‌ترین بازی‌های تیم ما است و تلاش می‌کنیم چه ازنظر فنی و چه ازنظر فرهنگی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

پژمان تصریح کرد: ما بعد از بازی پرسپولیس به‌خوبی تمرین کردیم و تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد ممکن را در بازی فردا به نمایش بگذاریم. امیدوارم با تمریناتی که در هفته اخیر داشتیم، بتوانیم فردا بازی خوبی انجام دهیم و امتیازات کامل این دیدار را کسب کنیم.

وی درباره مصدومان و محرومان تیم، تأکید کرد: ما برای بازی فردا 2 مصدوم داریم که امید عالیشاه و فاخر تهامی مصدومان ما هستند و مهدی کیانی هم به دلیل محرومیت نمی‌تواند برای تیم به میدان برود.

مربی تراکتورسازی در پاسخ به اینکه آیا احتمال دارد فردا هواداران تراکتور اتفاقات دیدار پرسپولیس را تلافی کنند یا خیر، گفت: فرهنگ ما اجازه نمی‌دهد که در بازی فردا به حریف توهین کنیم چون ما شخصیت‌های بزرگی در تاریخ خود داریم که برای اثبات فرهنگ خود نمی‌توانیم به حریف توهین کنیم

پژمان خاطرنشان کرد: از هواداران تراکتور می‌خواهم فرهنگ ناب آذربایجان را به نمایش بگذارند و تنها با حمایت از تیم خود و احترام به حریف در بازی فردا یار دوازدهم تیم باشند. از هواداران خواهش می‌کنم فردا حضور پرشوری داشته باشند و مثل همیشه پشت تیم خود باشند تا انشاالله بتوانیم با نتیجه خوبی 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی تأکید کرد: ما آماده‌ایم تا 3 امتیاز بازی فردا را کسب کنیم و توجهی به سایر حواشی نداریم. استقلال در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی داشته و نتایج خوبی کسب کرده است. به‌طور حتم فردا بازی خوبی شاهد خواهیم بود چون ما هم تراکتور هستیم و حرف‌های زیادی برای گفتن مقابل این تیم داریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: