کد خبر: ۷۵۳۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
تعداد بازدید: ۲۸۸
دیدار استقلال برابر تراکتور سازی ممکن است که به اخراج سرمربی جوان تراکتور سازان منجر شود.
دوئل نفسگیر یحیی و مرد آلمانی استقلال قربانی می گیرد؟به گزارش خبرداغ، دیدار استقلال برابر تراکتور سازی ممکن است که به اخراج سرمربی جوان تراکتور سازان منجر شود.

 

حساس ترین و جذاب ترین بازی هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر را باید دیدار تراکتور سازی و استقلال دانست.

 

استقلال همواره در تبریز کار سختی برای تراکتور سازی داشته است و مدتها است که نتوانسته این تیم را شکست دهد.

 

این دیدار برای هر دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار است. از یک طرف استقلال می خواهد به روند خوب خود ادامه دهد و با پیروزی در این دیدار بزرگ نشان دهد که می تواند با شفر به کسب عنوان قهرمانی امیدوار بماند.

 

استقلال 7 هفته پیاپی است که دروازه خود را بسته نگه داشته است و اصلا دوست ندارد که در این دیدار دروازه حسینی باز شود.

 

و اما از طرف دیگر شنیده می شود که این آخرین فرصت به یحیی گل محمدی سرمربی تراکتوری سازی است و اگر او نتواند در این دیدار نتیجه لازم را به دست آورد به احتمال خیلی زیاد از هدایت تراکتور سازان اخراج شود.

 

تراکتور  سازی در نیم فصل دوم متحول شده است و مدیران این باشگاه انتظار نتایجی بسیار بهتری را نسبت به نیم فصل نخست دارند. تراکتور سازان از دو بازی خود در دور برگشت یک پیروزی و یک شکست را در کارنامه دارند.

 

شکست برابر پرسپولیس در آزادی زنگ خطر را برای یحیی به صدا درآورد و مدیران تراکتور سازی 20 درصد از قرارداد این مربی را کم کردند تا ثابت کنند که از عملکرد سرمربی تیم راضی نیستند و احتمال اخراج او وجود دارد.

 

شکست برابر استقلال آن هم در تبریز به احتمال خیلی زیاد پایان دوران یحیی گل محمدی در تراکتور سازی خواهد بود و به همین خاطر این مربی جوان چیزی برای از دست دادن ندارد و باید هر آنچه دارد در این دیدار رو کند تا تیمش پیروز بازی شود.

شفقنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: