کد خبر: ۷۵۳۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹
تعداد بازدید: ۳۷۰
نتیجه بازی استقلال در برابر تراکتورسازی چه خواهد شد؟ آیا استقلال بازی را خواهد برد یا این تیم تراکتورسازی است که انتقام باخت در برابر پرسپولیس را از استقلال خواهد گرفت.
استقلال می برد یا شکست می خورد؟به گزارش خبرداغ ،  مهمتر از این ها بازی خوب استقلال است. بازی ای که در دیدارهای گذشته وجد آور بوده و انتظار این است که این بازی خوب ادامه یابد حتی اگر منجر به کسب نتیجه نشود.

 

استقلال با نمایش های خوبی که در هفته های گذشته داشته بخوبی نشان داده که تغییر کرده و این تغییر نه فقط به سود استقلال بلکه به سود فوتبال باشگاهی و تیم ملی است.

 

شاید فردا نتیجه به سود استقلال نباشد و به دفعات دیده شده تیمی که بهتر بازی کرده نتیجه را واگذار کرده اما این روند موقتی است. استقلال با بازی خوب خود باز هم می تواند امتیاز بگیرد و این بازی خوب است که تحول در استقلال را اثبات خواهد کرد.

 

استقلال مدت هابود که فقط از سانتر گل می خواست اما این روزها با شفر متنوع بازی می کند و راه های زیادی برای گل زنی دارد. این شکل از بازی به تراکتورسازی هم کمک خواهد کرد که فوتبال تهاجمی را به نمایش بگذارد چرا تیمی که تحت فشار قرار می گیرد برای فرار از فشار حملات باید از لاک دفاعی بیرون بیاید و خودش حمله کند. 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: