کد خبر: ۷۵۳۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶
تعداد بازدید: ۳۱۲
برخی از مهمترین اخبار انتظامی روز گذشته به قتل اختصاص داشته است.
قتل خونین پسر جوان در بلوار نبرد جنوبی/فرار قاتل با پای برهنه
به گزارش خبرداغ ، روز گذشته مأموران کلانتری ۱۳۲ نبرد در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند پسر جوانی در بلوار نبرد جنوبی، خیابان علامه‌شمالی، کوچه صادقی به قتل رسیده است.

بررسی‌های اولیه نشان داد مقتول پسر بیست و هفت ساله‌ای است که بر اثر اصابت ضربه چاقوی بزرگ به سینه‌اش به قتل رسیده و قاتل نیز پس از وقوع قتل متواری شده است.

تحقیقات تکمیلی حاکی از آن بود که قاتل به‌دلیل اختلافاتی که با مقتول داشت به منزل مقتول مراجعه کرده اما قاتل فرصتی به مقتول نداده و با ضربه چاقو او را کشته است.

همچنین مأموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند مرد پنجاه ساله‌ای در منزلش در منطقه شیان به قتل رسیده است.

بررسی‌های اولیه نشان داد مقتول، مرد پنجاه ساله‌ای است که بر اثر ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده و دقایقی قبل از جان باختن، خودش را از داخل اتاق به مقابل درب خروجی خانه رسانده و از همسایه‌ها کمک خواسته اما در نهایت به کام مرگ فرورفته است. همچنین شواهد نشان داد قاتل هنگام فرار پابرهنه بوده و اثرات خون روی زمین برجای مانده است.

در ادامه تحقیقات از همسر مقتول صورت گرفته و وی در اظهارات اولیه به بازپرس امور جنایی تهران گفت: شوهرم، من و فرزندم را به مهمانی برد و به منزل‌مان برگشت.

وی افزود: از پنج روز قبل، مرد جوانی که از دوستان شوهرم بود، از شهرستان به منزل ما آمد و نزد ما بود.

بررسی‌ها نشان داد مهمان این خانواده وسایلش را در منزل مقتول جاگذاشته و پس از قتل اثری از وی نیست.

در نهایت با دستور بازپرس امور جنایی تهران، جسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای بازداشت قاتل فراری ادامه دارد.

ایلنا 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: