کد خبر: ۷۵۳۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
تعداد بازدید: ۳۱۴
با توجه به قانون اگر محرز شود که بازیکن ازبکستانی عمدا کارت دریافت کرده کمیته انضباطی میتواند یک جلسه بیشتر این بازیکن را محروم کند.
دردسر فردوسی پور‌ برای استقلال/ ستاره آبی پوشان محروم می شود!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،شب گذشته برنامه ۹۰ پخش شد و عادل فردوسی پور مجری این برنامه دست سرور جپاروف بازیکن ازبکستانی استقلال را رو کرد.

 

بعد از پخش آیتم کارشناسی داوری بازی استقلال و استقلال خوزستان مشخص شد که جپاروف عمدا کاری کرد که کارت بگیرد و از بازی بعد محروم شود. 

 

با توجه به قانون اگر محرز شود که بازیکن ازبکستانی عمدا کارت دریافت کرده کمیته انضباطی میتواند یک جلسه بیشتر این بازیکن را محروم کند. در کارشناسی داوری این بازی مشخص شد جپاروف به خاطر خطایی که روی پشت بازیکن استقلال خوزستان انجام داد باید با کارت قرمز مواجه می شد. 

 

باید دید بعد از پخش این تصاویر چه تصمیمی درخصوص این بازیکن گرفته خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: