کد خبر: ۷۵۳۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
تعداد بازدید: ۱۹۹
الان همه دارند قربان صدقه وينفرد شفر مي‌روند و البته حق هم دارند. فوتبال مربي متخصص مي‌خواهد و شفر هم كاملا اين‌كاره است.
الان همه دارند قربان صدقه شفر مي‌روند/ اوج بی‌انصافی در حق منصوریانبه گزارش خبرداغ ،الان همه دارند قربان صدقه وينفرد شفر مي‌روند و البته حق هم دارند.

 

فوتبال مربي متخصص مي‌خواهد و شفر هم كاملا اين‌كاره است. با اين وجود گاهي به نظر مي‌رسد در حق عليرضا منصوريان هم كم‌‎لطفي مي‌شود و حداقل كارهاي مثبت و مهم او در استقلال ديده نمي‌شود.

 

سوال اينجاست كه كدام مربي به حسين حسيني اعتماد كرد تا امروز در آستانه شكستن ركورد كلين‌شيت در تاريخ ليگ برتر باشد؟ كدام مربي اولين بار مجيد حسيني را در مسابقه‌اي به عظمت داربي تهران به ميدان فرستاد و نترسيد؟

 

كدام مربي نورافكن را به بازي گرفت و براي استقلال به يادگار گذاشت؟

 

چه كسي مصرانه پيگير حضور سرور جباروف در استقلال شد و ميلاد زكي‌پور گمنام را گرفت كه حالا سابقه دعوت به اردوي تيم ملي را هم دارد؟ بياييد گاهي اينها را هم ببينيم رفقا.

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: