کد خبر: ۷۵۳۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶
تعداد بازدید: ۶۱۵
روز گذشته مهدی طارمی و باشگاه پرسپولیس سوژه اصلی فوتبال ایران شده بودند. استارت این ماجرا را برانکو زد که اعلام کرد مهدی طارمی حاضر نیست ۲ ساله با پرسپولیس تمدید کند.
۲ ساله تمدید کن یا همین الان برو!/ پرسپولیسی‌ها غصه رفتن مهدی طارمی را نخورند. او تازه به دوران رسیده است و...به گزارش خبرداغ ،روز گذشته مهدی طارمی و باشگاه پرسپولیس سوژه اصلی فوتبال ایران شده بودند. استارت این ماجرا را برانکو زد که اعلام کرد مهدی طارمی حاضر نیست ۲ ساله با پرسپولیس تمدید کند.

 

در ادامه کاربران فضای مجازی و هواداران پرسپولیس با عصبانیت مطالبی منتشر کردند و حتی کار به جایی رسید که مجتبی محرمی مصاحبه کرد و گفت: «پرسپولیسی‌ها غصه رفتن مهدی طارمی را نخورند. او تازه به دوران رسیده است و...»
به نوعی پیشکسوتان هم علیه آقای گل موضع گرفتند. در همین راستا دیروز مهدی طارمی به همراه وکیل خود راهی دفتر باشگاه شد که ملاقاتی با حمیدرضا گرشاسبی سرپرست موقت باشگاه داشته باشد.


در این نشست مسئولان باشگاه پرسپولیس (بخوانید گرشاسبی) به مهدی طارمی اولتیماتوم دادند: «دو ساله با پرسپولیس تمدید کن یا همین الان تیم بعدی‌ات را معرفی کن و برو!»
جالب‌تر از این اولتیماتوم جواب مهدی طارمی بود: «من تا پایان فصل با پرسپولیس قرارداد دارم و تابع تصمیم باشگاه هستم. پیشنهادی هم ندارم. خودتان برای من تیم پیدا کنید!»


***
به نظر می‌رسد مسئولان پرسپولیس متوجه شده‌اند مهدی طارمی فقط می‌تواند ۹ بازی در ترکیب این تیم باشد. چه بسا برانکو او را پس از محرومیت به عنوان مهاجم فیکس در این ۹ بازی هم به میدان نفرستد وانگهی پس از این ۹ مسابقه هم قراردادش به اتمام می‌رسد و آن‌گاه یک ریال هم به باشگاه نخواهد رسید. بنابراین منطق حکم می‌کند طارمی ترانسفر شده و پولی به باشگاه برسد. البته اگر پیشنهاد خوب و دندان‌گیری به باشگاه برسد یا اینکه دوستان پرسپولیسی بتوانند برای طارمی تیم پیدا کنند.

خبرآنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کارگر 5 ماه حقوق نگرفته خوزستانی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
0
0
بازم حماقت مدیران.چرا قبل از بخشش جرائم اینکار را نکردند تا او التماس کند برای قراداد جدید.حالا که جریمه ای که بعهده طارمی بوده و با التماس به این و آن بخشیده شده این اقا هم میداند که دیگه خطر رفع شده وبازی در میاره
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: