کد خبر: ۷۵۳۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷
تعداد بازدید: ۵۲۷
مهم‌ترین دغدغه مسئولان باشگاه پرسپولیس برای فصل آینده قطعا موضوع محرومیت از نقل‌و انتقالات و ممنوعیت جذب بازیکن است.
خیریت طارمی جلوه‌گر می‌شود؟!به گزارش خبرداغ ، مهم‌ترین دغدغه مسئولان باشگاه پرسپولیس برای فصل آینده قطعا موضوع محرومیت از نقل‌و انتقالات و ممنوعیت جذب بازیکن است. مسئله‌ای که به خاطر رفتار غیرحرفه‌ای باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی در فسخ قرارداد یکطرفه با باشگاه ریزه‌اسپور ترکیه، دامن سرخ‌ها را گرفت و فیفا رای به محرومیت پرسپولیس از 2 پنجره نقل‌و انتقالات داد. البته وقتی که این حکم اعلام و حجم گسترده انتقاد و اعتراض به سوی مسئولان باشگاه و طارمی روانه شد مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس حکم فیفا را به فال نیک گرفت و اعلام کرد شاید خیریتی در این ماجرا باشد! موضوعی که باعث تشدید انتقاد و هجمه به طارمی شد و باشگاه بیش از پیش بابت اتفاق رخ داده تحت فشار قرار گرفت. حالا حدود 3 ماه از صدور آن رای می‌گذرد و محرومیت 4 ماهه طارمی رو به اتمام است اما باشگاه به هر دری زد، نتوانست محرومیت از نقل‌و انتقالات را لغو کرده یا کاهش دهد و فعلا سرخ‌ها یک پنجره نقل‌و انتقالات را از دست داده‌اند و در نیم‌فصل لیگ هفدهم قادر به جذب بازیکن نیستند.

 


البته فیفا در محرومیت از پنجره‌های نقل‌و انتقالات فقط تیم بزرگسالان باشگاه را محروم‌ می‌کند و تیم‌های پایه مشمول محرومیت نیستند. همواره در چنین شرایطی باشگاه‌های محروم، استعدادهای درخشان رده‌های پایه را در تیم‌های امید، جوانان و نوجوانان خود به خدمت می‌گیرند و بعد به فهرست بزرگسالان خود اضافه‌ می‌کنند. موضوعی که تاکنون مورد‌توجه مسئولان باشگاه پرسپولیس نبوده و ظاهرا به تازگی به فکر دور زدن محرومیت با جذب بازیکنان جوان و انتقالشان به تیم بزرگسالان افتاده‌اند.

 

بر اساس شنیده‌ها تشکیل تیم ب پرسپولیس در دستور کار فصل بعد باشگاه قرار گرفته‌ و باشگاه تصمیم دارد تیم ب را جهت حضور در لیگ برتر استان تهران راه‌اندازی کند و از این طریق به کشف استعدادها بپردازد. البته چند سال پیش باشگاه اقدام به چنین کاری کرد و تیم ب را با فراخوان از سراسر کشور زیر‌نظر حسین عبدی مربی و عضو سابق هیئت‌مدیره راه‌اندازی کرد که عمرش کوتاه بود و مشخص نشد آن تیم با وقت و هزینه‌ای که صرف تشکیلش شده بود، چه شد. حالا دوباره تشکیل تیم ب یا تیم سایه در دستور کار مسئولان باشگاه قرار گرفته‌ اما این بار شاید موضوع جدی گرفته شود و تیم به حال خودش رها نشود. با توجه به محرومیت باشگاه پرسپولیس از نقل‌و انتقالات تابستانی، تشکیل تیم ب و کشف استعدادهای درخشان و جوان و انتقال آن‌ها به تیم‌های پایه‌ای و سپس تیم بزرگسالان بهترین راه و تدبیر برای مقابله با حکم فیفا و دور زدن محرومیت است. اگر این پروژه کارشناسی شده شروع و با جدیت دنبال شود، شاید آغاز راهی باشد که پرسپولیس برای فصل‌های بعد هم با اتکا به جوانان خود تیمش را تقویت و از جذب بازیکن باشگاه‌های دیگر بی‌نیاز شود. شاید این همان خیریتی باشد که طارمی از آن یاد کرده بود و در واقع حکم فیفا باعث خودکفایی سرخ‌ها شود.

آخرین خبر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: