کد خبر: ۷۵۳۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۱۹۲
محمود خوردبین به دلیل درد از ناحیه کمر در بیمارستان بستری شد.
پرسپولیسی تیر زیر تیغ جراحی می‌رودبه گزارش خبرداغ ، سرپست پیشین پرسپولیس، روز گذشته برای عمل جراحی روزی کمر خود در بیمارستان بستری شد.


محمود خوردبین در این ارتباط گفت: از ناحیه کمر دچار مشکل بودم ولی با درمان‌های مقطعی شرایط خودم را حفظ کرده بودم. بعد از آن اتفاقی که در ابوظبی برایم رخ داد ، شرایط من خیلی بدتر شد. تشخیص پزشکان این است که نخاع من تحت فشار است و باید تحت عمل جراحی قرار بگیرم.


وی در پایان گفت: من عمری را در کنار پرسپولیس بودم. این اتفاق هم فدای سر پرسپولیس. انشاا... به یاری خدا، با تلاش پزشکان و دعای هواداران جراحی خوبی داشته باشم.


محمود خوردبین در پایان نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر هفدهم جای خود را به افشین پیروانی داد تا با حکم حمیدرضا گرشاسبی به عنوان قائم مقام ورزشی این اشگاه به فعالیت خود ادامه دهد.
برانکو گرشاسبی امروز بر بالین خوردبین حاضر شدند.

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: