کد خبر: ۷۵۳۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
تعداد بازدید: ۱۸۵
مربی دروازه‌بان‌های استقلال گفت: عملکرد سیدحسین حسینی جای انتقادی نگذاشته است.
عملکرد حسینی جای هیچ انتقادی نگذاشته/ اختلاف امتیاز با پرسپولیس دست خودمان نیستبه گزارش خبرداغ،اشکان نامداری در رابطه با عملکرد خوب استقلال در دو دیدار اخیر که این تیم هفت گل به ثمر رسانده اظهار داشت: شرایط عالی است و در این دو بازی اخیر با وجود اینکه ۷ گل زدیم، اما ۵ گل نزدیم. در بازی با استقلال خوزستان ما باید این تیم را ۶ تایی می‌کردیم که متأسفانه نشد.

 

وی در مورد عملکرد سیدحسین حسینی افزود: عملکرد حسینی خوب بوده و جای هیچ انتقادی را نگذاشته است این موضوع زحمت خود سید بوده.

 

مربی دروازه‌بان‌های استقلال در مورد شکستن رکورد بسته نگه داشتن دروازه در لیگ برتر گفت: من به خود حسینی هم گفتم تا زمانی که این رکورد شکسته نشود نباید به آن فکر کنید و وقتی شکسته شد با هم خوشحالی می‌کنیم.

 

وی در خصوص اینکه حسینی توانسته رکورد وحید طالب‌لو را در استقلال بزند گفت: هیچ رکوردی، هیچ زمانی ماندگار نمی‌ماند. زمانی خیلی‌ها فکر می‌کردند اگر زیر ۱۰ ثانیه هرکس بتواند ۱۰۰ متر را بدود می‌میرد که این رکورد شکسته شد و هیچ اتفاقی نیفتاد. من فکر می‌کنم خود وحید هم از این موضوع خوشحال باشد.

 

مربی دروازه بان‌های استقلال در مورد شرایط دروازه‌بان‌های این تیم تصریح کرد: ما ۳ دروازه‌بان آماده داریم. سیدمهدی رحمتی که جایگاه خودش را به‌دست آورده و سیدحسین حسینی که جایگاه خوبی تلاش می‌کند تا داشته باشد و عرشیا بابازاده هم دروازه‌بان جوان و آینده‌داری است.

 

وی در مورد بازی هفته آتی آبی‌پوشان مقابل تراکتورسازی افزود: بازی مقابل تراکتورسازی آن هم درتبریز و آن هم مقابل هواداران این تیم سخت است. اما ما توانستیم امتیازات خوبی کسب کنیم و امیدوارم بتوانیم سه امتیاز این بازی را نیز بگیریم.

 

نامداری در پایان در مورد جبران اختلاف امتیاز با پرسپولیس گفت: این تنها موضوعی است که دست ما نیست، اما مطمئناً اختلاف به این اندازه نمی‌ماند. به هرحال چیزی که مقصر است این است که ما امتیازاتی از دست داده‌ایم و باید آن را جبران کنیم مطمئناً اختلاف به این اندازه نمی‌ماند.

 

میزان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: