کد خبر: ۷۵۳۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
تعداد بازدید: ۱۴۸
نماینده مردم با بیان اینکه دولت در راستای رفاه و رفع دغدغه‌های معیشتی مردم به خوبی عمل نکرده است، گفت: مسئولان باید خواسته‌ها و مشکلات مردم را شنیده و هرچه سریع‌تر نسبت به رفع آنها اقدام کنند.

به گزارش خبرداغ،بهروز بنیادی در گفت‌وگو با  ایلنا در مورد اتفاقات اخیر در شهرهای مختلف کشور گفت: این مسئله انباشت فشارهای اجتماعی بر اقشار جامعه است و مطالبه‌ای است که سال‌ها مردم با احترامی که برای حاکمیت قائل هستند بیان می‌کردند تا جایی که عدم پاسخ به درخواست‌های مردم آنها را به خیابان‌ها کشاند.

وی ادامه داد اخبار و اطلاعاتی که در سطح جامعه است نشان می‌دهد دولت در راستای رفاه و رفع دغدغه‌های معیشتی مردم به خوبی عمل نکرده است.

نماینده مردم کاشمرگفت: رسانه ملی باید فارغ از مسائل سیاسی خواسته به حق مردم  را مطالبه و مطرح کند و نباید به بی اعتمادی مردم دامن بزند چرا که این بی اعتمادی موجب حضور و اثرگذاری پر رنگ رسانه‌های خارجی می‌شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان در پایان خواستار پیگیری مطالبات در چارچوب قانون شد و گفت:‌ مسئولان باید خواسته‌ها و مشکلات مردم را شنیده و هرچه سریع‌تر نسبت به رفع آنها اقدام کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: