کد خبر: ۷۵۳۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
تعداد بازدید: ۲۳۰
رئیس شورای شهر تهران گفت: ما در موقعیت هوشیاری ملی قرار داریم و نحوه بیان انتقادات و مطالبات باید به شیوه قانونی و در چارچوب رعایت قانون باشد نه به صورت هیجانی.
رئیس شورای شهر تهران: در موقعیت هوشیاری ملی قرار داریم / اعتراضات کف خیابانی راه درستی نیست؛ این انتقادات در اندک فریادهای تندروها محو می‌شودبه گزارش خبرداغ،رئیس شورای شهر تهران با اشاره به حوادث و اتفاقات روز گذشته تهران، گفت: اعتراضات کف خیابانی هیجانی و غیرقانونی راه درست نیست، چرا که این انتقادات در اندک فریادهای تندروها محو می‌شود.

به گزارش «انتخاب»، محسن هاشمی در سی و چهارمین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه در جلسه صبح امروز با اعضای شورای شهر وقایع اخیر تهران را بررسی کردیم، گفت: ما در موقعیت هوشیاری ملی قرار داریم و ما اعضای شورای شهر توصیه می‌کنیم که از فضای هیجانی پرهیز کنید، چرا که باید ملتی واحد بمانیم تا از گزند دشمن در امان باشیم و مجددا از ایجاد فضا برای رخنه تندروها در فضای کشور جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه حق اعتراض قابل قبول است اما نحوه بیان انتقادات و مطالبات باید به شیوه قانونی و در چهارچوب رعایت قانون باشد، گفت: اعتراضات کف خیابانی هیجانی و غیرقانونی راه درست نیست، چرا که این انتقادات در اندک فریادهای تندروها محو می‌شود.

هاشمی با بیان اینکه پیگیری مطالبات به صورت مدنی و خارج از خشونت مناسب‌ترین روش است، گفت: باید قبول کرد که فشارهای اقتصادی و تبعیض طبقاتی وجود دارد که باید به آنها سر و سامان داد.
منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: