کد خبر: ۷۵۳۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸
تعداد بازدید: ۳۱۹
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: یک مسئله‌ی مهم در بررسی بودجه ۹۷، عدم افزایش قیمت حامل‌های انرژی است که افزایش قیمت این حامل‌ها سبب گرانی و تورم خواهد شد.
قیمت حامل های انرژی نباید در بودجه 97 افزایش یابدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: یک مسئله‌ی مهم در بررسی بودجه ۹۷، عدم افزایش قیمت حامل‌های انرژی است که افزایش قیمت این حامل‌ها سبب گرانی و تورم خواهد شد.

 محمدمهدی زاهدی، ظهر امروز(شنبه) در مراسم گرامی‌داشت سالروز ۹ دی در نطنز، اظهار کرد: همه نمایندگان مجلس موظفند، لایحه بودجه ۹۷ به دور از جناح‌بندی‌های سیاسی بررسی کنند.

وی ادامه داد: مهمترین مسئله‌ای که در بررسی لایحه بودجه سال ۹۷ باید به آن توجه کرد، منافع ملی و مردم است که به دور از جناح‌بندی و مرزبندی سیاسی باید بررسی شود.

وی گفت: مسئله‌ی مهم دیگر در بودجه ۹۷، عدم افزایش قیمت حامل‌های انرژی است که افزایش قیمت این حامل‌ها سبب گرانی و تورم خواهد شد.

زاهدی همچنین درباره ضرورت برخورد با مفسدان اقتصادی تصریح کرد: قوه قضائیه باید طبق قانون با مفاسد اقتصادی برخورد کند و این موضوع باید علنی و آشکار باشد. این حرکت می‌تواند امنیت روانی و اجتماعی را به مردم باز گرداند و مفسدان را به سزای اعمال خود برساند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: