کد خبر: ۷۵۳۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
تعداد بازدید: ۲۹۲
در شرایطی که در نیم فصل اول پارس جنوبی رقیب اصلی پرسپولیس به شمار می رفت حالا به نظر می رسد که شرایط تغییر کرده است.
رقیب پرسپولیس در راه قهرمانی کدام تیم است؟به گزارش خبرداغ،در شرایطی که در نیم فصل اول پارس جنوبی رقیب اصلی پرسپولیس به شمار می رفت و حتی تا هفته های پایانی نیم فصل هم مشخص نبود که کدام تیم قهرمان می شود  اما حالا به نظر می رسد که شرایط تغییر کرده است.

 

فولاد خوزستان که در هفته های اخیر نتایج خوبی گرفته،  در روزهای ناکامی پارس جم توانسته تا رده دوم جدول خود را بالا بکشد و حالا با 9 امتیاز اختلاف نزدیکترین رقیب به پرسپولیس صدرنشین است.  فولاد تیمی است که شاید بیش از همه دیگر تیم ها برانکو را نگران کرده و مربی کروات پرسپولیس هم در هفته های اخیر بارها بر قدرت این تیم خوزستانی تاکید کرده است. 

 

روز گذشته هم برانکو بعد از پیروزی برابر تراکتورسازی، فولاد را رقیب پرسپولیس در راه کسب عنوان قهرمانی دانست. 


البته برانکو یک تیم دیگر را هم مدعی رقابت با پرسپولیس در مسیر قهرمانی به شمار آورد؛ استقلال.  ٱبی پوشان به رغم عملکرد ضعیف در نیم فصل اول، در هفته های اخیر با وینفرد شفر کاملا احیا شده اند و سرمربی آلمانی استقلال هم تاکید دارد که رسیدن به جام قهرمانی این فصل دور از دسترس نیست.  


با این شرایط، احتمالا باید شاهد رقابت مثلث پرسپولیس، استقلال و فولاد در نیم فصل دوم برای قهرمانی باشیم.  این در حالی است که پارس جنوبی جم را هم نمی توان نادیده گرفت. البته پرسپولیس فعلا با 9 امتیاز بیشتر از فولاد رده دومی،  فاصله مطلوبی ایجاد کرده و دیگر رقبا کار دشواری برای رسیدن با شاگردان برانکو دارند اما این شرایط می تواند دست خوش تغییر شود و همین مسئله هم باعث شده که پرسپولیسی ها در تلاش باشند در همین هفته های ابتدایی نیم فصل دوم تا می توانند 3  امتیاز بازی ها را جمع کنند تا در مقطع پایانی فصل دچار مشکل نشوند. 

شفقنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: