کد خبر: ۷۵۳۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹
تعداد بازدید: ۲۸۱
پرسپولیس با برانکو هیچ وقت به تراکتور نباخته است.
پرسپولیس در آستانه‌ طلسم 1300 روزه تراکتوربه گزارش خبرداغ ، شکست دادن برانکو شاید بزرگترین حسرت قرمزهای تبریز باشد. آخرین بار، روز یکشنبه 17 اسفند 93 بود که پرسپولیس به تراکتورسازی باخت.


آن روزها این تیم با حمید درخشان حال و روز خوشی نداشت و مقابل تیم قرمزپوش تبریز شکست خورد که همان، شد آخرین شکست پرسپولیس. پس از آن و در لیگ‌های پانزدهم، شانزدهم و نیم‌فصل اول لیگ هفدهم، برانکو و تیمش نه تنها هیچ‌گاه مغلوب تراکتورسازی نشدند، بلکه در 5 بازی با این تیم 3 پیروزی به دست آوردند و 2 مساوی هم در کارنامه دارند.


آنها 2 بار با گل‌های بنگستون، کامیابی‌نیا و منشا تراکتورسازی را در تبریز شکست دادند و پیروزی دیگرشان هم در تهران با گل‌های طارمی، رضاییان و امیری رقم خورد. البته این بیشترین زمان بی‌شکستی قرمزهای پایتخت مقابل تراکتورسازی نیست.


از سال 54 تا 72، دو تیم 10 بار با هم بازی کردند و سهم تراکتورسازی از این بازی‌ها تنها یک پیروزی بود که 12 آذر ماه 72 به دست آمد و نوار نباختن پرسپولیس را پاره کرد اما آیا برانکو و تیمش در بازی جمعه می‌توانند رکورد 1027 روز نباختن به تراکتورسازی را به 1300 روز برسانند؟

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: