کد خبر: ۷۵۲۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۶۷۰
دختر جوانی که در دیدار فولاد مقابل پرسپولیس وارد ورزشگاه غدیر شده بود می گوید به کمک تعداد زیادی از نزدیکان خود که در ورزشگاه حاضر شده بودند از گیت عبور کرد.
به گزارش خبرداغ ، شبنم هوادار پرسپولیس در دیدار مقابل فولاد با گریم چهره خود وارد ورزشگاه شد. او ماجرای ورودش به غدیر را اینگونه شرح می دهد: به خاطر تغییر زمان بازى، و اینكه روز وسط هفته بود در ساعتی كه من می‌خواستم وارد بشوم، ازدحام جمعیت به شدت زیاد بود. خیلی ها از سركار آمده بودند... و افرادى كه همراه من بودند، (اعضاى خانواده و فامیلم) شروع كردند به جو دادن كه بازى شروع شد، هل بدید؛گیت رو باز كنید و ...


درست همون لحظه كنترل گیت از دستشان خارج شد و من عملا بدون بازرسی توانستم بروم داخل!


او با نقش آشنایان خود گفت: هشت نفر دور من بودند و با من وارد شدند. سی تا چهل نفر از دوستان و آشنایان هم توى جایگاه بودن كه به آنها ملحق شدیم. خیلی‌ها را به زحمت انداختم. ولی ارزشش را داشت!


این دختر هوادار همچنین در خصوص گریم خود توضیح داد: از موی مصنوعی استفاده کردم و ریشم را با قلم مو و رنگ مو تیره روى پوستم كشیدم... دو روز بعد از این ماجرا هنوز رنگش رو چهره من مانده.

 

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: